مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم در تورنمنت دوبی گفت : بازیکنان ما نشان دادند از توانایی و پتانسیل بالایی برخوردار هستند و برای رسیدن به پیروزی و موفقیت عطش خاصی دارند.
حسین عبدی افزود : قبل از شروع لیگ، تمرینات را به گونه ای آغاز کردیم که بازیکنان بتوانند خود را با هر مدل و سبکی که در طول فصل برای آنها در نظر گرفته می‌شود تطبیق دهند که خوشبختانه این حرکت در تیم ما جواب داد و امروز شاهد هستیم با تغییر سیستم ، بازیکنان بدون مشکل و سردرگمی می‌توانند تصمیمات کادر فنی رادر زمین به اجرا در آورند.
وی تصریح کرد: حضور در تورنمنت دوبی یک فرصت برای کادر فنی و همه اعضای تیم است و مطمئن باشید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.
وی در باره بازی شب گذشته با الکرامه گفت: در اولین بازی در مقابل الکرامه بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشتند و موفق شدند با شکست این تیم درضربات پنالتی، به دیدار فینال تورنمنت دوبی راه یابند تا عملا در یک قدمی کسب عنوان اولی این تورنمنت قرار بگیرند.


عبدی در مورد حضور بازیکنان ذخیره در زمین مسابقه یادآور شد: با توجه به اینکه این تورنمنت دوستانه است قصد و هدف کادر فنی بر آن بود که از بازیکنانی که در 4 بازی گذشته فرصت و مجال کمتری جهت حضور در رقابت‌های لیگ پیدا کرده اند در این بازیها استفاده شود که این کار نیز انجام شده است.
وی در مورد بازیهای لیگ برتر در ساعات پایانی شب وزیر نور گفت: این زمان بهترین ساعت برای برگزاری بازیهای لیگ است و اگر می‌شد تمام لیگ را در این ساعت برگزار کرد مطمئن باشید فوتبال از زیبایی بیشتری برخوردار می شد و رونق خاصی می‌گرفت امیدوارم مسوولان در این خصوص بتوانند تصمیمات مناسبی بگیرند و اجازه دهند تیم‌ها از حداکثر توان خود استفاده کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت 4 جانبه دوبی شب گذشته با حساب 7 بر 6 موفق به شکست الکرامه سوریه شد تا به فینال این رقابتها راه یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)