مرجع خبری پرسپولیس:  هافبك فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چه كساني دوست داشت از پرسپوليس بروم اما آنها را به خدا واگذار مي‌كنم.

بهادر عبدي بعد از عقد قرارداد يك ساله با تيم فوتبال شاهين پارس جنوبي اظهار داشت: دليل اينكه پرسپوليس مرا نخواست را نمي دانم اما افرادي كه باعث اين كار شدند را فقط به خدا واگذار مي‌كنم. اگر مرا نمي‌خواستند همان روز اول مي‌گفتند نه اينكه در آخرين روز نقل و انتقالات اين كار را انجام دهند.


وي افزود:‌ نفر اولي بودم كه در 25 جلسه تمريني فصل جاري پرسپوليس بدون مشكلي به تمرين پرداختم و نفر آخري بودم كه از تيم خط خوردم. من پرسپوليس را دوست دارم و در طول مدت حضور در اين تيم حاشيه‌ساز نبودم.
عبدي ادامه داد:‌ نمي‌دانم امسال چه طور شد كه به اين نتيجه رسيدند من به درد پرسپوليس نمي‌خورم اما هرگز پرسپوليس از ياد من فراموش نمي‌شود.
هافبك جديد تيم فوتبال شاهين پارس جنوبي خاطرنشان كرد: بي‌مهري زندگي فوتبالي را با چشمان خودم ديدم و حالا با هدفي بزرگ به شاهين آمده‌ام كه روي بازيكنان پرسپوليسي،‌ همانند پتروويچ حساب ويژه باز كرده است. مي‌خواهم از شاهين به تيم ملي بروم و مي‌دانم اين موضوع دور از دسترس نيست اما هدف اولم اين است كه با نماينده بوشهر در ليگ برتر به نتايج دلخواه برسم.
عبدي تاكيد كرد: هوادران پرسپوليس من را ببخشند؛ اگر آنها را آزار دادم. اميدوارم افرادي كه به جاي من به پرسپوليس آمده‌اند جايگزين‌هاي خوبي باشند نه اينكه فقط جاها را پر كنند. من از كسي ناراحت نيستم و شرمنده بازيكنان بزرگي هستم كه در كنار آنها بودم اما نتوانستم با آنها خداحافظي كنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)