پرسپولیس نیوز : کارشناس فوتبال ایران معتقد است که فدراسیون باید قرارداد کی‌روش را تمدید کند و شرح وظایف او را گسترش دهد.

حسین عبدی  درباره جلسه شب گذشته (شنبه) در باشگاه نفت تهران، اظهار کرد: شب گذشته جلسه خوبی را در باشگاه نفت تهران برگزار شد. من و آقای هومن افاضلی و علیرضا منصوریان به عنوان گزینه‌های مربیگری نفت در این جلسه حضور داشتیم و در نهایت باشگاه نفت نیز بنا بر صلاحدید و پارامترهایی که داشت، علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. در نهایت هم از سه گزینه مربیگری باشگاه نفت تقدیر شد. به آقای منصوریان تبریک می‌گویم برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

عبدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تیم ملی و نتایج کسب شده در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش از نظر کسب نتیجه‌ بسیار موفق عمل کرده است. ایران با مربیگری او به جام جهانی 2014 برزیل صعود کرد و نتایج قابل قبولی را کسب کرد اما کی‌روش در استفاده از بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند، ضعیف عمل کرد. او بازیکنان ایرانی که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کردند را به ایران آورد و کمتر به لیگ ایران توجه کرد.

وی تصریح کرد: البته کاری کی‌روش انجام داد، کار خوبی بود اما کاش کمی بیشتر به لیگ ایران توجه می‌کرد. کی‌روش هنوز نتوانسته نسل طلایی فوتبال ایران را بسازد. او در کشور پرتغال روی تیم‌های پایه کار کرد و بازیکنان متعددی را به تیم ملی این کشور معرفی کرد. البته این به خاطر عدم توانایی کی‌روش نیست، بلکه امر بازیکن سازی، نیازمند زمان است.

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد: باید قرارداد کی‌روش را تمدید کنیم و وظایف و شرح مسئولیت‌های او را گسترش دهیم تا روی فوتبال پایه ایران بیشتر کار کند. بازیکن سازی در رده‌های جوانان و نوجوانان انجام می‌شود. بنابراین باید شرح وظایف کی‌روش را گسترش دهیم تا بهتر روی تیم‌های جوانان و نوجوانان نظارت داشته باشد.

حسین عبدی در حال حاضر به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با سرخپوشان تهران همکاری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)