مرجع خبری پرسپولیس : منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس پس از قطعی شدن علی دایی از این تیم شانس حمید درخشان و محمد مایلی کهن را برای نشستن روی نیمکت سرمربی پرسپولیس بیشتر می دانند.

 

هر چند حبیب کاشانی دوشنبه شب در برنامه 90 ادامه حضور علی دایی در پرسپولیس را اولویت اصلی تیمش اعلام کرد اما پاسخ قطعی دایی مبنی بر عدم همکاری مجدد با سرپرست موقت باشگاه به معنای پایان حضور شهریار روی نیمکت پرسپولیس است.

 

حبیب کاشانی در حالی از 5 گزینه برای تصدی سرمربیگری پرسپولیس نام می برد که گمانه زنی ها از حضور قطعی حمید استیلی سرمربی قصل گذشته شاهین در این تیم خبر می دهد.

با این حال منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند ؛ حبیب کاشانی برای کشیدن خط بطلان بر ادعاهای اخیر علی دایی ممکن است بر خلاف میل باطنی از نام حمید استیلی عبور کند و از میان حمید درخشان و محمد مایلی کهن یک نفر را برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس معرفی کند.

 

 

این در حالیست که شنیده می شود حمید سجادی طی ساعات آینده به عنوان سرپرست قطعی وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهد شد و بدین ترتیب حضور کاشانی در پرسپولیس قطعی به نظر نمی رسد.

 

آنچه عیان است اینکه پرسپولیس در 48 ساعت آینده در انتظار اتفاقات بسیاری خواهد بود که امیدوارم به صلاح پر افتخارترین و پرطرفدارترین تیم ایران باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)