مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی در مصاحبه با وبسایت شخصی اش از هواداران پرسپولیس به خاطر شکست مقابل شاهین عذرخواهی کرد.

 

علی کریمی کاپیتان پرسپولیس در خصوص بازی با شاهین گفت: شرایط آب و هوایی در بوشهر تاثیر منفی روی عملکرد هر دو تیم داشت به خصوص ما که به آن وضعیت عادت نداشتیم.

 

با این حال تا قبل از گل اول آنها بازی در اختیار ما بود و فرصتی به حریف ندادیم اما متاسفانه مثل بازی با ملوان روی اشتباهات فردی گل‌ خوردیم که اگر دقت می‌کردیم نتیجه تساوی دور از دسترس نبود.

 

وی در مورد تعویض شدنش گفت: در آن شرایط آب و هوایی بازی کردن خیلی مشکل بود و به نظرم کادرفنی بهترین تصمیم را گرفت و یک بازیکن تازه نفس را به زمین فرستاد. من بارها گفته‌ام که مهم نتیجه گرفتن تیم است نه بازی کردن شخص.

 

کریمی در مورد انتقادها از بازی در پست غیر تخصصی‌اش گفت: اینکه من کجا بازی کنم فقط به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و برای خودم این اهمیت دارد که مثمرثمر باشم. به هر حال با توجه به شرایط بازی و تغییر سیستم‌هایی که مربی در نظر می‌گیرد یک بازیکن فقط موظف به انجام وظیفه‌اش است.

 

وی در خصوص بازی پنجشنبه این هفته با شهرداری تبریز گفت: ما در دو بازی قبلی امتیازهای با ارزشی را از دست دادیم که به سهم خودم ازهواداران عذرخواهی می‌کنم. با احترام به تیم خوب شهرداری تبریز، چاره‌ای جز پیروزی نداریم و امیدوارم هواداران هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)