پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با گسترش فولاد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

در این ارتباط مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس به جهت شروع زودهنگام این نشست از خبرنگارانی که موفق به حضور نشدند عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود سرخپوشان به شهر تبریز با توجه به فشردگی برنامه هایی که وجود داشت علی دایی قبل از عزیمت به هتل محل اقامت سرخپوشان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان رسانه های گروهی راهی محل برگزاری کنفرانس خبری مربیان شد و در حالی که قرار بود گفتگوی خبری از ساعت 17:45 آغاز شود کنفرانس خبری مربوط به سرمربی پرسپولیس از ساعت 17:35 آغاز شد که در جریان آن علی دایی به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ داد.

حمید عباسی در همین ارتباط از خبرنگارانی که به جهت زودتر برگزار شدن این نشست موفق به حضور در آن نشدند عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری نمود که فردا در پایان بازی و در فضایی صمیمی سرمربی سرخپوشان پاسخگوی سوالات این گروه از خبرنگاران نیز باشد.

 

همچنین  جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز صبح فردا در هتل گسترش برگزار می شود.

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز ساعت 9:30 صبح فردا با حضور نمایندگان دو تیم و سازمان لیگ در هتل گسترش برگزار خواهد شد.

سرخپوشان همچنین امشب پس از صرف شام که از ساعت 19:30 سرو خواهد شد در جلسه فنی شرکت خواهند کرد تا شنونده آخرین توصیه های کادر فنی باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)