به خاطر منافع شخصي به پرسپوليس ضربه نزنيم

مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه اين تيم براي رسيدن به روز هاي اوج خود نياز به يك مدير فوتبالي دارد.

 

ضيا عربشاهي افزود: پرسپوليس در ديدار مقابل سپاهان بازهم به دليل حواشي موجود در اين تيم بازي را واگذار كرد.

 

وي ادامه داد: متاسفانه پس از اتفاقاتي كه براي شيث رضايي و كريم باقري رخ داد مديريت تيم نتوانست عملكرد خوبي داشته باشد و همين موضوع باعث افزايش حواشي در تيم شد.

 

پشكسوت و كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در حال حاضر پرسپوليس به شدت به رضايي و باقري نياز دارد اما بعضي افراد به خاطر منافع شخصي آنها را از تيم كنار گذاشته اند.

 

وي تصريح كرد: نبايد به خاطر منافع شخصي به تيم ضربه وارد كنيم و مديريت باشگاه بايد هرچه سريعتر مشكلات را برطرف كند.

 

وي اظهار داشت: باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال نياز به مديران فوتبالي دارند زيرا آنها بهتر با حواشي اين تيم‌ها آشنا هستند.

 

عربشاهي گفت: پرسپوليس پيشكسوتان بزرگ زيادي براي مديريت باشگاه دارد و من نمي‌دانم چرا از افرادي استفاده مي‌كنيم كه هيچ سودي براي باشگاه ندارند.

 

وي ادامه داد: بعضي افراد با حضور در راس باشگاه فقط به بنال محبوبيت و معروف شدن هستند اما آنها مي‌توانند در جايگاهي ديگر براي مملكت مفيد تر باشند.

 

عربشاهي گفت: از سعيدلو تقاضا دارم با تزريق مديران فوتبالي به اين رشته ورزشي بازهم فوتبال ايران را به يكي از قدرت‌هاي آسيا تبديل كند.

 

* بعضي از بازيكنان در حد نشستن بر روي نيمكت پرسپوليس هم نيستند پيشكسوت باشگاه پرسپوليس گفت: بعضي از بازيكنان حاضر در تيم پرسپوليس در حد نشستن بر روي نيمكت اين تيم هم نيستند و به اشتباه جذب اين تيم شده اند.

 

وي ادامه داد: در زمان ما حضور در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال سخت تر از بازي كردن براي تيم ملي بود و به همين دليل هميشه تيم ملي قدرتمندي داشتيم.

 

وي با اشاره به شكست پرسپوليس مقابل سپاهان افزود: متاسفانه دايي در اكثر ديدارها نيمه مربيان را به خاطر تعويض‌هاي ضعيف خود واگذار مي‌كند.

 

عربشاهي گفت: در اسطوره فوتبال ايران بودن دايي شكي نيست اما او در بعضي مقوله‌ها به ويژه مهره چيني بسيار ضعيف است.

 

وي افزود: دايي براي نيل به موفقيت در پرسپوليس بايد از افراد بيشتري مشاوره بگيرد.

 

وي ادامه داد: متاسفانه با نبود باقري و رضايي، پرسپوليس در زمين فرمانده اي براي هدايت بازيكنان خود ندارد.

 

عربشاهي گفت: ‪ ۱۲‬سال بازيكن پرسپوليس بودم و در سال آخر فوتبال خود تنها براي ‪ ۶‬بازي توانستم كاپيتان پرسپوليس شوم.

 

وي افزود: امروز با نبود ‪ ۲‬بازيكن با سابقه مي‌بينيم بازيكنان بسيار جوان و كم تجربه‌اي بازوبند كاپيتاني اين تيم را بر بازوي خود مي‌بندند.

 

* بازيكنان امروز فوتبال ايران به خاطر پول پيراهن خود را مي‌فروشند عربشاهي گفت: در زمان ما هم پول خوبي در فوتبال بود اما بازيكنان هيچ گاه حاضر نمي‌شدند به خاطر پول پيراهن خود را بفروشند.

 

وي افزود: اما امروزه بازيكنان به آساني و بدون توجه به احساسات هواداران به تيم‌هاي رقيب مي‌روند.

 

بازيكن اسبق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد:بازيكنان امروزي در حالي بسيار احساس توانا بودن دارند كه در مقايسه با بازيكنان دوره ما از لحاظ فني بسيار ضعيف هستند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)