پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در دومین بازی این فصل خود به مصاف تیم راه آهن رفت و با نتیجه 3 بر 2 اولین پیروزی خود را کسب کرد.

علی دایی و مهرشاد مولایی به ترتیب دو و یک گل برای سرخپوشان به ثمر رساندند.

ضیاء عربشاهی درباره این بازی گفت: بچه‌ها در این بازی عملکرد خوبی داشتند و واقعیت بازی این بود که می‌توانستیم چهار، پنج گل دیگر در همان نیمه اول بازی به ثمر برسانیم، با این وجود از کار بچه‌ها راضی بودم.

وی ادامه داد: در این بازی علی خدایی که دو گل زد، می‌توانست چند گل دیگر به ثمر برساند و بچه‌ها هم موقعیت‌های تک به تک خوبی بوجود آوردند. البته ما امیدواریم داوری بازی‌های نونهالان بیشتر مورد اهمیت قرار بگیرد چرا که در این بازی هم مشکلات مختلفی داشتیم. ما نباختیم که بخواهیم بهانه بیاورم اما با توجه به حساسیت این رده سنی و شکل‌گیری شخصیت بچه‌ها، مهم است که داوری کم اشتباهی داشته باشیم.

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این بازی داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد و پنالتی اعلام شده برای راه آهن هم آنطور که ما دیدیم و برخورد کمک داور هم نشان داد، خطای پشت خط هجده قدم بود. با این وجود خوشحالیم که توانستیم این بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

وی افزود: ما کارمان را دیرتر از سایر تیم‌ها شروع کردیم ولی شرایط خوب پیش می‌رود. بچه‌ها با اشتیاق کار می‌کنند و رشد خوبی نشان دادند. حل مشکل دو نفر از بازیکنان و اضافه شدنشان هم به ما کمک کرد و منتظریم مشکل یک بازیکن دیگر هم حل شود. فکر می‌کنم این تیم تا سه، چهار هفته دیگر به خواسته‌های ما نزدیکتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با بازی دیروز سرخپوشان برابر ذوب آهن تصریح کرد: نکته امیدوارکننده این است که سه امتیاز بازی را گرفتیم تا خیلی عقب نیفتیم اما با شناختی که از بچه‌ها داریم، از بعضی نفرات که می‌توانند ستون‌های تیم باشند انتظار بیشتری می‌رود و فکر می‌کنم وقتی این اتفاق با هدایت کادر فنی روی بدهد پرسپولیس شرایط خوبی پیدا خواهد کرد. البته من همچنان اعتقاد به مسائل روحی و روانی دارم و این مورد مهمترین عامل است و بچه‌ها با خروج از فشار و تشویق بیشتر عملکرد کاملتر و کم نقص‌تری خواهند داشت.

عربشاهی در پایان صحبت‌های خود گفت: همچنین جا دارد درگذشت مهدی نفر را به بازماندگان و جامعه خبری تسلیت بگویم.

گفتنی است؛ تیم نونهالان پرسپولیس بازی بعدی خود را جمعه این هفته در خانه تیم توحید برگزار خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)