پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت و سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم از تیم سال قبل ما 4 بازیکن به تیم ملی رفتند و 14 نفر در تیم نوجوانان باشگاه قبول شدند.

ضیاء عربشاهی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تیم نونهالان کم کم شکل خودش را پیدا کرده است. حدود 20 بازیکن را انتخاب کرده‌ایم و 4، 5 جای خالی هم داریم. کارهای بدنی رو به پایان است و از هفته آینده کارهای تاکتیکی را شروع می‌کنیم تا برای آغاز بازی‌ها در اواخر مرداد ماه آماده بشویم.

وی ادامه داد: با اینکه تمرینات دیر شروع شد، تیم خوبی داریم و نفراتی را که می‌خواهیم آرام آرام پیدا می‌کنیم. تا اینجا خوب پیش رفته‌ایم و سعی می‌کنیم از فرصت باقیمانده خوب استفاده کنیم.

مربی نونهالان پرسپولیس خاطرنشان کرد: من افتخار می‌کنم که چهار بازیکن سال قبل ما به جمع 30 بازیکن تیم ملی نونهالان راه پیدا کرده‌اند که عبارتند از: مهدی مولایی، پورتقی، علی خدایی و کنشلو، اصولا هدف از فوتبال پایه هم استعدادیابی و پژوهش آنها است.

عربشاهی تصریح کرد: در همین راستا باعث خوشحالی من است که 14 بازیکن سال قبل ما به تیم نوجوانان باشگاه راه پیدا کرده‌اند و بابت این مساله از آقای رحیم یوسفی، سرمربی تیم نوجونان هم تشکر می‌کنم که بچه‌ها تربیت شده توسط من را قبول کرده است. این مساله برای من خیلی مهم بود که بتوانیم نفراتی انتخاب کنیم تا در رده‌های بالاتر باشگاه قابل استفاده باشند. ما اگر برای چهار سال این رویه را ادامه بدهیم، حداقل دو بازیکن امید به تیم اصلی خواهیم داد و سایر نفرات هم در حدی خواهند بود که به سایر باشگاه‌ها ترانسفر شوند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی خود از وضعیت پرسپولیس برای شروع لیگ برتر هم گفت: سال قبل تیم خوبی بسته شد تا امسال نیاز به تغییرات زیاد نباشد. به نظر من پرسپولیس تیم خوبی دارد و نباید تحت تاثیر جو اخبار نقل و انتقالات قرار گرفت. من اعتقاد دارم هر چند سید جلال حسینی بازیکن بزرگی بود اما در غیبت او باز هم خط دفاعی پرسپولیس مشکلی ندارد و در سایر خطوط هم نفرات ارزشمندی داریم. بازیکنانی مثل علیرضا نورمحمدی و بنگر بازیکنان کوچکی نیستند. خانزاده هم یک پدیده است، اما خیلی مهم است که به این نفرات و به همه تیم انگیزه و انرژی بدهیم. به اعتقاد من مسائل روحی و روانی حتی از مسائل بدنی مهمتر است و باید در موقعیت فعلی و در طول فصل روی این مساله خیلی کار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)