پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدارس فوتبال پرسپولیس در اصفهان چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری بسیار حساب شده و منطقی فعالیت می‌کنند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، ضیاء عربشاهی که به همراه قائم مقام، پیشکسوتان و مسوولان باشگاه جهت بازدید از مدرسه فوتبال پرسپولیس به اصفهان سفر کرده بود، گفت: حدود 16 سال مدرسه فوتبال داشتم و به شهرستان‌ها هم زیاد رفتم و شاهد عملکرد مدارس فوتبال در تهران و شهرستان‌ها بودم اما مدرسه فوتبال پرسپولیس در اصفهان چیز دیگری بود.

وی افزود: مدارس فوتبال پرسپولیس در اصفهان چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری بسیار حساب شده و منطقی فعالیت می‌کنند. کادر قوی و مجربی در اختیار داشتند و تمام وسایل یک مدرسه فوتبال مجهز را دارا بودند.

عربشاهی تصریح کرد: کاری که این گروه به نام پرسپولیس انجام می‌دهند، در شأن باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بود و نشان دادند که کاربلد هستند و با این عملکردشان می‌توانند بالاتر از این باشند چرا که ساختار زیر بنایی قوی دارند و در آینده بازده خوبی خواهند داشت. در شهری که باشگاه‌های بزرگی مثل سپاهان و ذوب آهن فعالیت می‌کنند، با آن همه سرمایه و پشتوانه‌ای که این دو باشگاه از نظر مالی و اقتصادی دارند، این کار به نام پرسپولیس کار بزرگی است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم که همین کار ادامه داشته باشد چرا که خیلی قوی جلو می‌روند و آینده‌نگر هستند. به گفته برخی والدین؛ بچه‌های ما یک گروهشان 8 ساله بودن و حالا به سن 14 سالگی رسیده‌اند و این نشان می‌دهد که کار این گروه ادامه دارد و آینده‌نگر هستند. یک تیم خصوصی با این همه امکانات جایی ندیده بودم.

ضیاء عربشاهی گفت: من به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش و پرسپولیسی از هیات محترم فوتبال اصفهان تقاضا دارم با مدارس فوتبال پرسپولیس در این شهر همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند. پرسپولیس و استقلال قطب فوتبال ایران هستند. پرسپولیس در اصفهان از سپاهان بیشتر طرفدار دارد. این گروه عزم خود را جزم کرده‌اند که این مدرسه فوتبال هر روز قوی‌تر از دیروز شود. مسوولان هیات فوتبال اصفهان اگر فوتبال کشور را دوست دارند باید به این مدرسه فوتبال کمک کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)