پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خسارات وارد شده به ورزشگاه آزادی ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد و این موضوع به باشگاه سپاهان و هوادارانش که به ورزشگاه آسیب زدند ربط دارد.

ایرج عرب درخصوص آخرین وضعیت مطالبات برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه گفت: پول مطالبات آقای برانکو تقریبا جور شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد. طی روزهای آ‌ینده و بزودی پول آ‌قای برانکو به او پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه سپاهان از برانکو بابت برخورد با ناظر بازی شکایت کرده و این موضوع واکنش رئیس کمیته انضباطی را در پی داشته است افزود: واقعا ما هم اعتقاد داریم که این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد و این مساله در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است و نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان در این باره ورود کرده است. تا این لحظه هم چیزی به صورت رسمی به ما درخصوص شکایت از آقای برانکو اعلام نشده و من هم معتقدم که این موضوع ارتباطی به سپاهان ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مسئولان ورزشگاه آزادی خواهان پرداخت غرامت بابت آسیب‌دیدگیوزرشگاه آزادی شدند، تصریح کرد: این مساله هیچ ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد و هر کسی که به ورزشگاه خسارت زده خودش هم باید هزینه‌های بازسازی آن را بدهد. خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی را باشگاه سپاهان باید بپردازد و این مساله ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد چرا که هواداران این تیم به سکوهای ورزشگاه خسارت زدند.

عرب درباره بیانیه کانون هواداران این باشگاه مبنی بر عدم حضور هواداران سازماندهی شده در ورزشگاه یادگار امام تبریز برای بازی با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: کانون هواداران باشگاه بیانیه‌ای داده و در این بیانیه اشاره شده که ما هوادار سازماندهی شده به تبریز نمی‌بریم اما اینطور نیست که هواداران ما نتوانند به ورزشگاه بیایند و ما کماکان خواهان ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای بازی با تراکتورسازی هستیم و از این حق خودمان هم کوتاه نمی‌آییم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)