پرسپولیس نیوز : رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: آن زمان که ما فریاد می‌زدیم باشگاه‌ها به بازیکنان پول زیاد ندهند کسی توجه نمی‌کرد و الان این شرایط پیش آمده و شما مطمئن باشید بعدا هم این مشکلات وجود خواهد داشت.

عزیزالله محمدی درخصوص مشکلاتی که برای بازیکنان تیم باشگاهی پیش آمده و آنها به دلیل نگرفتن مطالبات مالی‌شان اعتصاب کرده و یا تهدید به اعتصاب کرده‌اند و اینکه نقش اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در این میان چه می‌تواند باشد گفت: ما می‌توانیم درباره استقلال و پرسپولیس درخواستی از وزیر ورزش و هیات مدیره این باشگاه‌ها بکنیم تا فکر عاجلی برای این دو تیم صورت بگیرد. هیات مدیره برای چه تشکیل می‌شود؟ برای اینکه مشکلات را رفع کند.

وی ادامه داد: اگر عضو هیات مدیره باشیم تا فقط در سفرها کنار تیم باشیم و مسائل دیگری را مطرح کنیم اما فکری برای حل مشکلات تیم انجام ندهیم همان بهتر که عضو هیات مدیره نشویم. هیات مدیره باید کمک‌حال مدیرعامل باشد و با آوردن منابع مالی مشکلات تیم را حل کند.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال افزود: برای تیمی مثل راه‌آهن هم که مشکلی برای مالک آن پیش آمده من می‌توانم از بازیکنان این تیم خواهش کنم تا به کارشان ادامه دهند. من از بازیکنان و مربیان درخواست دارم حالا که به آخر لیگ رسیدیم و نتایج در سقوط و صعود تیم‌ها تاثیرگذار است سختی‌ها را تحمل کنند و آخر فصل به دنبال مطالباتشان بروند. بازیکنان باید گذشت کنند و ایثار داشته باشند.

وی ادامه داد: آن زمان که ما فریاد می‌زدیم باشگاه‌ها به بازیکنان پول زیاد ندهند کسی توجه نمی‌کرد و الان این شرایط پیش آمده و شما مطمئن باشید بعدا هم این مشکلات وجود خواهد داشت. به نظرم دولت باید کاری کند به طور مثال استقلال و پرسپولیس را موقتا و غرضی به بخش خصوصی بدهند تا تعیین تکلیف شود. دولت می‌گوید این تیم‌ها دولتی است خودش هم هیات مدیره‌اش را انتخاب می‌کند بعد توقع دارد که دیگران پول باشگاه را بدهد و مشخص است که کسی این را قبول نمی‌کند. دولت باید فکر عاجلی در این‌باره بکند و یا تیم‌ها را به بخش خصوصی بدهد و یا اینکه برای آنها هزینه کند.

عزیزمحمدی در پاسخ به این سوال که در این میان نقش اتحادیه فوتبال چیست گفت: اتحادیه فوتبال کاری نمی‌تواند کند. ما فقط می‌توانیم درخواست بدهیم چراکه ما قدرت اجرایی نداریم و مسائل اجرایی دست رئیس فدراسیون است.

وی افزود: آن زمان که ما می‌گفتیم کانون بازیکنان تشکیل شود به همین دلیل بود. بازیکنان آمدند و شورای مرکزی این کانون انتخاب شد و جلساتی هم گذاشتیم اما از دوستان خواستیم که جلسه‌ای تشکیل شود و اساسنامه را به وزارت ورزش ببریم و مصوب کنیم اما کسی این کار را نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)