پنجشنبه 1 اسفند ( 13:53)

مرجع خبری پرسپولیس : ناکامی در صعود به جام جهانی غم بزرگی است و حتی می تواند تاثیرات سیاسی هم داشته باشد ! بنابراین امروز همه به یک نتیجه رسیده اند : ” کریمی برگرد !”. اگر فردا پای افراد تازه ای به موضوع کریمی باز شد اصلا تعجب نکنید .

درخشش دوباره علی کریمی آنقدر وسوسه کننده است که دوباره بحث حضور او در تیم ملی پیش بیاید . این بار هم هواداران او پیش قدم شده اند و از علی دایی می خواهند که نگاهی به بازی های چند هفته اخیر پرسپولیس بیندازد . کریمی بدون شک و شبهه ستاره این روزهای پرسپولیس است . بازیکنی با کیفیت فنی غیر قابل انکار و تاثیر گذاری بالا در روند بازی پرسپولیس  . توقف تیم ملی مقابل کره جنوبی هم در این راه بی تاثیر نبوده تا جو بازگشت این بازیکن به جمع سفید پوشان دوباره بالا بگیرد درست مثل روزهای اول حضور کریمی در پرسپولیس که فشار مطبوعات کار را به جایی رساند که دایی برای آشتی کنان با او به ورزشگاه آزادی برود !
دیروز در حالی رسانه های ورزشی یکصدا به این نکته پرداخته بودند گزارش صبحگاهی خبرگزاری مهر نیز نکته مهمی در خود داشت . اینکه مسئولان رده بالای سازمان تربیت بدنی نیز مایل به بازگشت کریمی هستند . چه او بازیکنی است با استعداد و غیر قابل پیش بینی که می تواند کمک بزرگی برای صعود تیم ملی باشد . در گزارش مهر که با لحنی رسمی نوشته شده است آمده : تیم ملی ایران در چهار بازی گذشته خود تنها یک پیروزی مقابل کره شمالی بدست آورده و در حال حاضر پس از کره جنوبی و شمالی در رده سوم گروه دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 قرار دارد .

این در حالی است که تیم ملی دیدارهای سختی در تهران مقابل عربستان سعودی و در پیونگ یانگ و سئول مقابل کره شمالی و کره جنوبی در پیش دارد . با تیمی که ما از آن سراغ داریم به سختی بتوان صعودی ساده را متصور بود . فراموش نکنیم در این گروه تیم های هم خانواده ای چون کره و عربستان و امارات حضور دارند که در زمان مقتضی از یکدیگر حمایت های لازم را به عمل خواهند آورد . علی دایی در این دوره از رقابت ها اقدام به جوانگرایی کرده حال آنکه در حال حاضر نیاز مبرم به بازیکنان کارکشته و آنانکه بتوانند با توسل به تجربه خود راه تیم ملی را به سوی جام جهانی هموار کنند به شدت احساس می شود .
جالب اینجاست که علت اصلی دلخوری کریمی نه شخص علی دایی که مسئولان فدراسیون فوتبال هستند که او را به دلیل مصاحبه تند علیه مسئولان محروم کردند . دیروز علی کفاشیان در گردشی آشکار از این گفت که اگر دایی بخواهد فدراسیون برای بازگرداندن کریمی تلاش خواهد کرد ! به هر حال فراموش نکنیم ناکامی در صعود به جام جهانی غم بزرگی است و حتی می تواند تاثیرات سیاسی خاصی هم داشته باشد و بنابراین امروز همه به یک نتیجه رسیده اند: ” کریمی برگرد ! ” . اگر فردا پای افراد تازه ای به موضوع کریمی باز شد اصلا تعجب نکنید …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)