پرسپولیس نیوز : مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس و فعلی تیم صبای قم روز سه‌شنبه برای پیگیری وضعیت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس رفته بود اما برخورد مناسبی با وی نشده بود.

 سعید عزیزیان در رابطه با علت حضورش در باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در سال 91 مربی دروازه‌بان‌ها و دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بودم. از آن موقع درصدی از قراردادم را از این باشگاه طلب دارم و به همین خاطر روز سه‌شنبه برای چندمین بار به باشگاه رفتم تا پیگیر این مساله باشم. اما برخورد مناسبی با من صورت نگرفت.

وی ادامه داد: ابتدا پیش منتقمی رفتم که او گفت این مساله در حوزه کاری‌اش نیست و من باید پیش آقای سیاسی بروم. به دفتر سیاسی رفتم. به منشی او گفتم که می‌خواهم با او دیدار کنم که سیاسی در ابتدا گفت که وقت ندارد اما من گفتم که به هر نحوی شده امروز باید با او دیدار کنم. منشی هم این موضوع را به او اعلام کرد.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس اضافه کرد: حدود یک ساعت پشت در دفتر آقای سیاسی منتظر ماندم تا او از اطاقش بیرون بیاید. او اصلا مرا نمی‌شناخت. بعد از سه ساعت که رزومه کاری خودم را برای ایشان شرح دادم، مساله طلبم را به او گفتم. سیاسی هم گفت این موضوع را در جلسه بعدی هیات مدیره مطرح کرده و در هفته‌های آینده نتیجه آن مشخص می‌شود.

عزیزیان همچنین گفت: این رفتار با کسی که چندین سال در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی حضور داشته درست است؟ کل قرارداد من با پرسپولیس 35 میلیون بود که 20 میلیون آن را در زمان مدیریت رویانیان دریافت کردم و تنها 15 میلیون از این باشگاه طلب دارم که چندین بار برای آن به باشگاه مراجعه کردم. اما هیچ فایده‌ای نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)