مرجع خبری پرسپولیس : سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است که علیرضا حقیقی گلر جوان اما آینده‌داری است و می‌تواند به دروازه‌بان اول تیم ملی تبدیل شود و جا پای بزرگان بگذارد.

 

*صبای قم را شکست دادید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنید؟

نیمه اول خیلی خوب بودیم و حملات زیادی روی دروازه حریف داشتیم و بچه‌ها با تمام توان کار کردند اما نیمه دوم بچه‌های ما یک مقدار خسته شدند و توان بدنی آنها تحلیل رفت اما با غیرت و تعصبی که داشتند کار کردند و با استفاده از تجربه‌شان بازی را اداره کردند. تعویضهای کادر فنی هم جواب داد و تیم در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد و توانستیم گل دوم را هم بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

 

*عملکرد صبا را در این دیدار چطور دیدید؟

– صبا نیمه اول زیاد جالب نبود اما در نیمه دوم بازیکنان این تیم خوب دویدند و جنگیدند و روی  تیم ما فشار آوردند. به نظر من آقای ویسی تیم خوبی ساخته و می‌تواند یقه خیلی از تیمها را بگیرد همانطور که تا حالا گرفته است. صبای قم بازیکنان جوان و خوبی دارند که در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

*قبول دارید که پرسپولیس کوبنده ظاهر نمی‌شود؟

– بله متأسفانه کوبنده نبودیم اما با این برد امیدوار شدیم که به صدر جدول نزدیک شویم. الان با 2 پیروزی متوالی که داشته‌ایم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری داریم و در بازیهای آینده با روحیه کار می‌کنیم تا به صدر جدول نزدیک شویم و به فکر قهرمانی باشیم.

 

*واقعا به قهرمانی در لیگ امیدوار هستید؟

– بله هنوز به نیم‌فصل هم نرسیده‌ایم و تازه 9 هفته از لیگ گذشته است و امتیازات خیلی زیادی تا پایان فصل مانده است. بالاخره تیمها افت دارند. دوران افت ما هم گذشته و حالا نوبت نتیجه‌گیری پرسپولیس است تا آرام‌آرام به صدر جدول نزدیک شویم و به قهرمانی فکر کنیم. باید فاصله‌مان با صدر جدول را جبران کنیم. تیمهای صدرنشین هم بازیهای سختی دارند و مطمئنا امتیاز از دست می‌دهند و ما با روند خوبی که داریم در کورس قهرمانی قرار می‌گیریم. اوایل فصل ما مشکلاتی داشتیم اما به شرایط آرمانی نزدیک می‌شویم.

 

*در این تعطیلات چه برنامه‌ای دارید؟

– فعلا 2 روز به بچه‌ها استراحت داده‌ایم و سعی می‌کنیم در وقفه‌ای که در لیگ به خاطر بازیهای تیم ملی به وجود آمد توان بدنی بچه‌ها را افزایش دهیم تا در کل 90 دقیقه بازی خوبی ارائه دهند و خواسته هواداران را برآورده کنیم.

 

*از عملکرد علیرضا حقیقی راضی هستید؟

– علیرضا الان دارد به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود البته قبلا هم خوب بود اما تداخل در برنامه تمرینی تیم ملی و باشگاهی باعث شده بود از نظر روحی و فنی دچار مشکل شود. امیدوارم حقیقی بتواند گلر اول تیم ملی شود و پا جای پای بزرگان بگذارد البته میثاق معمارزاده هم گلر خیلی خوبی است که دوران مصدومیت می‌گذراند و امیدوارم سریعتر خوب شود و بتواند برای تیم مثمرثمر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)