خاطرات شیرین لیگ هفتم را تکرار می‌کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال گذشته محمد علی یحیوی زحمات زیادی کشید و برای شروع کارم از او رخصت می‌گیرم.

 

سعید عزیزیان مربی دروازه بانان پرسپولیس گفت: امروز تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ یازده آغاز کردیم و بیشتر بازیکنان نیز حضور داشتند. از بازیکنان تست آمادگی جسمانی و چربی گرفتیم تا میزان آمادگی‌شان مشخص شود. از فردا تمرینات جدی خود را دنبال می کنیم تا سرخپوشان به شرایط مناسبی برسند. 

 

وی ادامه داد: در لیگ هفتم با پرسپولیس خاطرات خوشی از خود برجای گذاشتیم و قهرمان لیگ شدیم. امیدوار هستم در سال جاری نیز قهرمان سه جام شویم و هواداران را خوشحال کنیم. سال 86 رمز موفقیت ما همدلی و صداقت بود و همین اتفاق می تواند برایمان تکرار شود.

 

عزیزیان تصریح کرد: در لیگ هفتم چهار دروازه بان به نام های مهدی واعظی، حسن رودباریان، فرشید کریمی و علیرضا حقیقی حضور داشتند و آنها عملکرد خوبی داشتتند. الان که حقیقی تبدیل به شماره یک پرسپولیس شده، نباید مغرور شود و باید بداند که تازه اول راه است.

 

مربی گلرهای پرسپولیس درمورد دیگر دروازه بان تیمش اظهار داشت: رحمان احمدی با مدیران باشگاه مذاکره می کند و اگر توافق کرد در تیم می ماند. قضیه مهدی رحمتی هم به خاطر پولی که خواسته بود تا حد زیادی منتفی شده و میثاق معمارزاده هم شرایطش به زودی مشخص می شود.

 

عزیزیان در پایان گفت: سال گذشته محمد علی یحیوی زحمات زیادی کشید و برای شروع کارم از او رخصت می گیرم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)