مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس از تصميم و عملكرد كي‌روش در ديدار مقابل مالديو انتقاد مي‌كند: ‌متاسفانه بازي تيم‌ملي در ديدار برگشت چنگي به دل نزد اما در اين بازي انتظار مي‌رفت مربيان پرتغالي به حقيقي يا كردان بازي بدهند.


به نقل از نود ، سعيد عزيزيان تاكيد مي‌كند:‌ به نظر من با توجه به برد چهار بر صفر تيم‌ملي در ديدار تهران مناسب بود كي‌روش به دروازه‌باني غير از رحمتي ميدان بدهد تا آنها هم براي حضور در تركيب تيم‌ملي از اعتماد به نفس و روحيه بالايي برخوردار باشند.

 

 

به نظر مي‌رسد كي‌روش در اين خصوص اشتباه كرد چون زماني همين رحمتي در بازي‌هاي آسان به بازي گرفته شد تا اكنون همگان شاهد آن باشيم كه پيراهن شماره يك تيم‌ملي به او رسيده است.


وي مي‌افزايد:‌ در خصوص اينكه در بازي مقابل ملوان چه كسي دروازه‌بان فيكس پرسپوليس مي‌شود بايد بگويم،‌نتيجه بازي با ملوان براي ما بسيار حساس است و هر كدام از دروازه‌بان‌ها از نظر روحي – رواني و بدني در تمرين‌ها آماده باشند، به عنوان دروازه‌بان فيكس وارد زمين مسابقه مي‌شوند. بايد بگويم حقيقي و معمارزاده مشكلي باهم ندارند. من خودم سال 67 در تيم‌ملي با دروازه‌بان‌هايي چون عابدزاده و غلامپور رقابت مي‌كردم، اما متاسفانه من در مقطعي دچار شكستگي پا شدم و از گود خارج شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)