عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: عابدینی پیشنهاد داد فدراسیون فوتبال یک دوازدهم بودجه را در یک ماه هزینه کند و سپس گزارش آن را به مجمع بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در مورد ترک جلسه گفت: گزارش مالی در مجمع ارائه شد اما این گزارش فاقد تراز مالی و وضعیت مالی بود. یکی از مسائلی که بسیار مهم است، ارائه گزارش حسابرسی است و باید به طور دقیق ارائه شود اما در این جلسه بیشتر گزارش عملکرد دادند تا صورت مالی. ارائه عملکرد مالی به چارچوب‌های فدراسیون کمک می‌کند. یکی از مسائلی که باید روی آن تاکید شود مسائل توصیفی و تفسیری بود که در اینجا وجود نداشت و مباحث با اصطلاحات مالی منطبق نبود.

وی افزود: صورت‌هایی که ارائه داده می‌شود باید دارای سود و زیان و ترازنامه باشد. قبل از جلسه صورت مالی به دست مجمع و اعضای هیئت رئیسه باید قرار بگیرد. درست است که نتایج و عملکرد فدراسیون قابل تحسین است اما در این شرایط هر چه شفاف‌تر جلو برویم مطمئنا برایمان بهتر است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون تاکید کرد: وقتی می‌خواهیم از نقطه A به نقطه B برویم باید معیارها و منابع ما مشخص شود. نمی گویم این گزارش درست یا غلط بود اما چیزی که بیان شد در چارچوب استانداردهای مالی قرار نداشت و تنها کلی‌گویی بود. وقتی درآمدها را مشخصی می‌کنیم می‌توانیم در هزینه‌هایمان عملکرد بهتری داشته باشیم. به طور مثال درآمد هواپیمایی شرکت آسمان که دوستان در گرفتن آن کمک کردند، جزو درآمدهای فدراسیون فوتبال است.

عزیزی‌خادم در ادامه خاطرنشان کرد: گزارش مالی مورد تائید هیئت رئیسه و به صورت مستقل نبود و این تائیدیه از سوی آنها داده نشده است. با امیر عابدینی که پایین می‌آمدیم او پیشنهاد داد ما و سایر اعضا معتقدیم باید اول گزارش مالی در اختیار اعضای مجمع به عنوان صاحبان فوتبال قرار بگیرد. از هزار تومان تا یک میلیون تومان بودجه‌ای که وارد فدراسیون فوتبال می‌شود و از دولت این هزینه صورت می‌گیرد سازمان بازرسی کل کشور می‌تواند به این موضوع ورود کند و آن را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: پیشنهاد عابدینی این است که طی یک ماه آینده یک دوازدهم بودجه را هزینه کنند و سپس گزارش مالی آن را به دست اعضای مجمع بفرستند سپس مجمع این مسئله را بررسی می‌کند و بودجه را مصوب خواهد کرد. البته این مسائل نافی زحمات دوستان من در فدراسیون فوتبال نیست و نتایج به خوبی گویای عملکرد فنی فدراسیون است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)