پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال و پرسپولیس متعلق به همه ایران هستند اما تراکتورسازی فقط برای آذربایجان شرقی است.

خداداد عزیزی در حاشیه جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس در خصوص این جشن، گفت: جشنی که باشگاه پرسپولیس گرفته طبیعی است که باشگاه پرسپولیس، استقلال و یا همه باشگاه‌ها به چنین جشنی نیاز دارند البته حساب استقلال و پرسپولیس در این‌باره فرق می‌کند. این دو باشگاه متعلق به مردم هستند و امیدوارم که این جشن درخور نام باشگاه پرسپولیس برگزار شود.

عزیزی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس 50 ساله نشده و 43 ساله شده اما باشگاه جشن 50 سالگی پرسپولیس را گرفته، افزود: حالا 7 سال خیلی فرق نمی‌کند و 7 سال بیشتر گفتند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتد! عیب ندارد و این موضوع جای دوری نمی‌رود! (این مساله در حالی مطرح شد که پرسپولیس همان سال 42 تاسیس شده و این تاریخ صحت دارد و مدتی طول کشیده تا تیم فوتبال خود را تشکیل دهد.)

خداداد عزیزی که در مراسم جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود در خصوص علت حضورش در این مراسم گفت:  این باشگاه پرسپولیس است و وقتی نام باشگاه‌های مردمی به میان می‌آید همه بی‌اختیار یاد پرسپولیس و استقلال می‌افتند چرا که این 2 باشگاه مردمی هستند و طرفداران زیادی دارند..

عزیزی درباره اینکه با گفتن این حرف هواداران تراکتورسازی از او ناراحت می‌شوند، اظهار داشت: تراکتورسازی فقط برای آذربایجان شرقی است اما پرسپولیس و استقلال متعلق به کل کشور هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)