مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز پس از متوقف کردن حریف بزرگ تهرانی خود در ورزشگاه آزادی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش مرجع خبری، خداداد عزیزی پس از تساوی یک یک تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز اظهار داشت: نیمه اول این مسابقه حرف زیادی برای گفتن نداشت اما در نیمه دوم تیم پرسپولیس با توجه به میزبانی رو به بازی تهاجمی و فشار به دروازه ما آورد که سرانجام موفق به گشودن دروازه نیز شد.

 

وی افزود: ما از قبل روی پرسپولیس مطالعه کردیم بودیم و می دانستیم حرکات اصلی این تیم از کناره ها خواهد بود که توانستیم تا حدود زیادی این حربه حریف را خنثی کنیم و من از نتیجه تساوی بدست آمده هم راضی هستم.

عزیزی در خصوص تیم پرسپولیس گفت: این تیم پس از مدت ها جستجو آقای کرانیکار را به تیم خود آورده و مطمئنا تیم بزرگ پرسپولیس پس از چند هفته به کیفیت لازم خواهد رسید. پرسپولیس تیم بزرگی است و گرفتن یک امتیاز از این تیم در ورزشگاه آزادی برای ما موفقیت آمیز است.

 

وی در پایان گفت: تیم ما بودجه لازم را برای جمع آوری بازیکنان ستاره نداشت و سعی ما بیشتر بر این بود که یک تیم یک دست را مهیا کنیم که بازیکنان آن مکمل یکدیگر باشند و مسلما در ادامه راه دور از پایین جدول خواهیم بود.

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)