مرجع خبری پرسپولیس : اگرچه در بازي شب گذشته پرسپوليس و ملوان در دقايقي بخشي از هواداران پرسپوليس شعارهاي تندي عليه هواداران انزلي سر دادند اما رييس سازمان ليگ مي‌گويد اين “درگيري لفظي” طبيعي است.

 

عزيز محمدي با اشاره به اينکه هنوز کارت مربيگري براي قلعه نويي صادر نشده است گفت:

 

ديشب امير قلعه نويي با مجوز موقت روي نيمکت نشست، البته ما پس از اصلاح قرارداد براساس سقف سازمان ليگ و همچنين تعهدي که سردار جعفري درباره رعايت سقف قرارداد در باشگاه تراکتورسازي تبريز براي همه مربيان و بازيکنان اين تيم داده شد براي امير قلعه نويي گواهي موقت حضور روي نيمکت را صادر کرديم.

 

محمدي در پاسخ به اين سوال که کارت مربيگري چه زماني براي قلعه نويي صادر مي‌شود گفت: اصلاح قرارداد قلعه نويي براساس سقف قرارداد سازمان ليگ و همينطور تعهدنامه و تضمين نامه به صورت رسمي طي امروز و فردا به سازمان ليگ تحويل داده شود تا نسبت به صدور کارت مربيگري قلعه نويي اقدام شود.

 

رئيس سازمان ليگ در پاسخ به اين سوال که چرا قلعه نويي براساس دعوت سازمان ليگ به محل اين سازمان نرفت و به فدراسيون و دفتر مهدي تاج آمد و گفت: اتفاقا ايشان به جاي خوبي آمد چرا که مهدي تاج رئيس ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاقي حرفه‌اي فوتبال است و در ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي فوتبال امير قلعه‌نويي پاسخگوي سوالات ما شد و قبول کرد که سقف را رعايت نکرده و بايد آن را رعايت کند و به همين دليل قرارداد اصلاح شد و وي قبول کرد که قرارداد براساس سقف قرارداد سازمان ليگ تنظيم شود.

 

وي در پايان گفت: در بازي پرسپوليس و ملوان جو خوبي بر ورزشگاه حاکم بود و درگيري لفظي مختصري هم ميان طرفداران پرسپوليس و ملوان در جايگاهي که هم نزديک بودند پيش آمد که البته در فوتبال طبيعي است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)