هافبک تیم ذوب آهن گفت: مادرم به خاطر حرفهای آذری اشک ریخت.

سینا عشوری  درباره جریمه 60 میلیونی اش بعد از اخراج مقابل راه آهن سورینت اظهار داشت: این جریمه نظر باشگاه است و باید به آن احترام بگذارم. امیدوارم در بازیهای بعدی بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

او درباره صحبتهای مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در برنامه نود مبنی بر آنکه حرکت عشوری، احمقانه بود، تصریح کرد: آذری مدیرعامل قابل احترامی است و من به او مدیونم و حرفی نمی زنم. اما هر کس دیگری جای او این حرفها را می زدم ساکت نمی ماندم چون مادرم بعد از برنامه دیشب نود از شدت ناراحتی اشک ریخت.

عشوری ادامه داد: من سالهاست که در باشگاه ذوب آهن بازی می کنم و با تمام شرایط این باشگاه کنار آمده ام. آن زمان که خیلی ها به خاطر پول این باشگاه را ترک کردند من در ذوب آهن ماندم. روزهایی که بازیکنان در زمین راه می رفتند من از جان مایه گذاشتم اما هیچ کس از من تعریف نکرد ولی حالا همه کاسه کوزه ها سر من شکسته می شود. ایرادی ندارد. این درس عبرت خوبی برای من شد.

او درباره آنکه باشگاه ذوب آهن بعد از بررسی تکل او احتمالا 100 میلیون تومان دیگر او را جریمه خواهد کرد و این شایعه به وجود آمده که او به خاطر بازی با تیم منصور ابراهیم زاده عمدا از زمین بازی اخراج شده است، گفت: نمی توانم این تهمت را تحمل کنم. من به هیچ عنوان عمدا تکل نزدم تا اخراج شوم. امیدوارم آقای ابراهیم زاده مصاحبه کند و بگوید که این وصله ها به من نمی چسبد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)