پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مگر چند علی دایی در فوتبال ایران وجود دارد، گفت: او را جریمه کردند تا نه سیخ بسوزد و نه کباب!

محمد جمشیدی در مورد حکم هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال مبنی بر محرومیت موقت مولایی و حاتم از اعضای باشگاه پرسپولیس در قضیه تبانی فوتبال، اظهار داشت: حکم به صورت قطعی صادر نشده و نمی‌دانیم از این حکم چه چیزی بیرون می‌آید، فقط چیزی که باعث تعجب من شده این است که چرا 2 نفر از اعضای باشگاه پرسپولیس به علت شهادت دچار محرومیت شده‌اند.

وی ادامه داد: فردا دیگر همه می‌ترسند شاهد چنین مسئله‌ای باشند و ترجیح می‌دهند اگر هم چیزی دیدند حرفی نزنند مانند آن زمانی که قانون اینطور بود که اگر کسی در خیابان تصادف می‌کرد و می‌خواستند او را با اتومبیل به بیمارستان ببرند فرد راننده تحت هر شرایطی مجرم بود. متاسفانه اینگونه رفتارها نشان دهنده این است که اراده جدی برای رسیدگی به تخلفات وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: به امثال مولایی و حاتم نباید تذکر داده می‌شد اتفاقاً باید تشویق می‌شدند، چون هر کسی در این مورد پیش قدم نمی‌شود و برای خودش دشمن نمی‌تراشد.

جمشیدی در واکنش به جریمه 7 میلیونی علی دایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اظهارات پس از بازی پرسپولیس و سپاهان، تاکید کرد: فکر می‌‌کنم این رای را صادر کردند تا مصداق ضرب‌المثل «نه سیخ بسوزد و نه کباب» باشد. مگر چند علی دایی در فوتبال ایران وجود دارد که اینطور او را وارد حاشیه و دعوا و بعد هم تنبیه‌اش می‌کنیم؟ باید حواسمان باشد که دایی اسطوره و الگوی بچه‌های ما است و صدور اینگونه آرا قدرت کمیته یا فدراسیون را نشان نمی‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه باید با دایی طور دیگری برخورد می‌شد، گفت: 3هزار تومان، 100 هزار تومان و صد میلیارد تومان با هم فرقی ندارد، اینکه یک روزنامه تیتر درشت بزند که دایی محروم و با محکوم شده کافی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص چگونگی اعلام حکم متخلفان، تاکید کرد: باید با موضوع تبانی به صورت ریشه‌ای برخورد شود، البته نباید اشاعه فحشا و فساد شود، چون از نظر شرعی هم درست نیست. کجای فوتبال ما مافیا دارد، مگر فوتبال ایتالیا است؟ آنقدر که در فوتبال ما مشکل وجود دارد، در فوتبال ایتالیا مشکل  وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)