پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:امیدوارم کارهای خوبی که در پرسپولبس شروع شده است ادامه پیدا کند.

محمد جمشیدی درباره بحث استعفای تازه محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی پرسپولیس عنوان کرد:این موضوع همان بحث دفعه قبلی است و پس از آن دیگر رویانیان صحبتی از رفتن نکرد.هر چند باید پذیرفت فشار روی او خیلی زیاد است.اداره پرسپولیس در این شرایط کار بسیاردشواری محسوب می شود و رویانیان بریده است.بی پولی به او فشار آورده است.

وی ادامه داد:رویانیان در مدت حضورش در پرسپولیس کارهای بزرگی انجام داده است.همین اتفاق اخیر و حضور ستارگان میلان،بی تردید سالها در خاطرات فوتبالی ها باقی می ماند.این موضوع در حالی انجام شد که پرسپولیس ریالی هزینه نکرد و با تدبیر رویانیان،کل هزینه از طرف اسپانسر پرداخت شد.این مساله باعث شد 60 هزار نفر به استادیوم آزادی بیایند و شاد شوند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه برخی انتقادات نسبت به این مساله هم صورت گرفته است گفت:این انتقادات همیشه هست.یادم هست وقتی رییس فدراسیون تنیس بودم،جام ستارگان تنیس جهان را برگزار کردم که برخی در آن مقطع همین حرفها امروز گروه دیگری را زدند اما بعدها همان اتفاق،باعث علاقه بیشتر مردم به تنیس و حضور بازیکنان بزرگ در کشورمان شد.

جمشیدی افزود:حقیقتا امیدوارم کارهای خوبی که در پرسپولبس شروع شده است ادامه پیدا کند.همین تیم پیشکسوتان باید حفظ شود.ما نباید اجازه بدهیم که شکم شاهرودی و استیلی این قدر گنده شود.می توانیم در همین ایران،با پیشکسوتان تیم های مختلف بازی کنیم و در سال،دو،سه سفر خارجی هم داشته  باشیم.

وی درباره اینکه گویا قرار است جلسه هیات مدیره پرسپولیس در هفته جاری برگزار شود گفت:آخرین جلسه ما روز سه شنبه گذشته بود و هنوز تاریخ جدید جلسه مشخص نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)