عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت:مقابله با فحاشی در ورزشگاه هاباید از یک جایی آغاز شود.

به گزارش اوج ، مهدی دادرس در خصوص جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به اعتراض باشگاه هایی که از آنها کسر امتیاز شده اظهار داشت:هنوز اعتراضی از این باشگاه ها دست ما نرسیده که آن را بررسی کنیم.

وی افزود:قرار بود جلسه کمیته استیناف امروز برگزار شود اما به دلیل مشغله برخی از اعضا به روز سه شنبه موکول شد.احتمالا در این جلسه پیرامون کسر امتیاز بحث می کنیم اما چون اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی صورت نگرفته بحث ما هم رسمی نیست مگر آنکه اعتراضیه ای تا آن موقع به دست ما برسد.

دادرس ادامه داد:کسی که می گوید قانون کسر امتیاز به خاطر فحاشی تماشاچی در آیین نامه فیفا وجود ندارد برای خودشیرینی هواداران این حرفها را می زند.مگر در فیفا نیامده دو کارت زرد محرومیت دارد؟پس چرا در برخی کشورها 5 کارت زرد باعث محرومیت یک بازیکن می شود؟آیا آلمان از نظر فوتبالی عقب مانده است که قانون 5 کارته را اعمال می کند؟هر کشور در موارد انضباطی قانون خاص خود را دارد.

این عضو کمیته استیناف خاطر نشان کرد:معاون حقوقی یکی از این باشگاه ها که از آن کسر امتیاز شده اعلام کرده به دادگستری شکایت می کنیم.انگار او از حقوق فوتبال چیزی نمی داند که این گونه حرف می زند.این قبیل مسایل باید در چهارچوب قوانین فدراسون فوتبال بررسی شود.

دادرس افزود:دیشب و هفته قبل هیچ شعار منفی داده نشد و این نتیجه همان کسر یک امتیاز است البته اگر لایحه دفاعی این سه باشگاه قو و منطقی باشد می توان رأی کمیته انضباطی را تغییر داد اما اگر امتیاز کسر شده را به آنها برگردانیم این راهکار هم کارایی خود را از دست می دهد و اگر امتیازی از سار تیمها کسر شود آنها هم توقع دارند امتیازشان برگردد.

وی با اشاره به شعارهای توهین آمیز برخی از هواداران گفت:قبلا می گفتیم در یکی دو شهر تماشاچیان شعار می دهند اما حالا به همه جا تعمیم پیدا کرده.لذا باید از یک جایی شروع کرد.ما تماشاچیان خود را بابت این مسایل از دست داده ایم و باید با فحاشی در ورزشگاه مقابله کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)