مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در واکنش به حمید درخشان که مدعی شده بود، روابط سرمربی تیم پرسپولیس را مشخص می کند، گفت: قرار نیست هر کس به عنوان سرمربی انتخاب نشده است، ادعا کند روابط در انتخاب ما تاثیرگذار بوده است.

 

به گزارش مرجع خبری؛ محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: اگر قرار بر رابطه بود، بدون شک کمیته فنی باشگاه پرسپولیس علی دایی را به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم انتخاب نمی کرد.

 

ما درحالی دایی را به عنوان گزینه اصلی هدایت پرسپولیس معرفی کردیم که هیچ کس انتظار چنین انتخابی را نداشت.

 

وی در ادامه با یادآوری اینکه علی دایی حاضر نشد در شرایط فعلی با پرسپولیس همکاری کند، افزود: قرار نیست هرکس که به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس انتخاب نشده است، انتخاب اعضای کمیته فنی باشگاه را زیر سئوال ببرد و بگوید انتخاب‌ها روی رابطه است. همه می دانند در آن شرایط سخت ما بدون درنظر گرفتن منافع فردی بهترین انتخاب را برای هدایت تیم پرسپولیس داشتیم.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من، آقای ذوالفقارنسب و دکتر زادمهر سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده‌ایم و ذره ذره برای خود آبرو جمع کرده‌ایم. ما آبروی خود را از سر راه نیاورده بودیم که بخواهیم تن به انتخاب تحمیلی بدهیم و یا کسی را انتخاب کنیم که مدیریت باشگاه می خواهد.

 

پنجعلی خاطر نشان کرد: اگر قرار بود باشگاه گزینه خود را سرمربی کند و یا با توجه به روابط مربی انتخاب شود که اصلا علی دایی انتخاب نمی شد! با این شرایط اصلا چه نیازی به برگزاری جلسات کمیته فنی بود؟!

 

وی همچنین در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر گفت: پرسپولیس باخت، پس با این شرایط نمی توانیم از عملکرد تیم راضی باشیم. در کل فکر می کنم پرسپولیس مقابل شاهین بد کار نکرد. پرسپولیس در طول مسابقه نسبت به تیم شاهین برتری داشت و روی دو اتفاق و اشتباه دروازه این تیم باز شد.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس غافلگیری در دریافت گل اول، گرمای هوا و اشتباهات فردی را از عوامل ناکامی سرخپوشان در دیدار با شاهین بوشهر برشمرد و گفت: تیم پرسپولیس در هر دو بازی ابتدایی لیگ از نظر فنی نسبت به حریفان خود برتری داشت. متاسفانه شاهین در این مسابقه بیشتر به دنبال وقت کشی بود و فوتبال بازی نکرد. اعتقاد دارم این تیم بعد از گل دوم کلا روند بازی را خراب کرد.

 

پنجعلی با پذیرش این نکته که علی کریمی باید بیشتر از این در حملات تیم پرسپولیس نقش داشته باشد، افزود: علی کریمی بازیکنی توانمندی است که می تواند در تمامی نقاط زمین به تیم کمک کند. او در دو بازی گذشته برای اینکه نقش پررنگ تری در بازیسازی داشته باشد، روبه عقب آمده و توپ گیری می کند. باید این ضعف در دیدارهای آینده برطرف شود و کریمی بیشتر به بازیکنان تهاجمی کمک کند.

 

وی ناهماهنگی را از دیگر مشکلات تیم پرسپولیس خواند و گفت: با انسجام و هماهنگی بیشتر تیم شرایطی بهتر از این پیدا می کند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)