کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: خستگی روی کیفیت بازی استقلال و سپاهان تاثیر گذاشته بود.

به گزارش اوج ، هادی عقیلی درخصوص دیدار مقابل استقلال اظهارداشت: خوشبختانه بازی خوبی بود. همیشه فوتبالی که از این دو تیم دیده ایم زیبا بوده اما با اینکه در این دیدار هم بازی خوب بود اما خستگی روی کیفیت فوتبال هر دو تیم تاثیر گذاشت و بازیکنان نتوانستند بازی همیشگی خود را ارایه دهند.

وی درباره اعتراض استقلالی ها به مسایل داوری افزود: همیشه یک تیم به داوری اعتراض دارد و آن هم معمولا تیم بازنده است. من از تمام صحنه های حساس بازی دور بودم و نمی دانم تصمیم داور درست بوده یا نه به همین دلیل نمی توانم نظر بدهم.

عقیلی درخصوص اینکه هنگام زدن ضربه پنالتی مهدی رحمتی چه حرفی در گوش او زده؟ گفـت: حرف خاصی نبود. رحمتی برای من کری خواند و دیدید که کری خوانی او هم بی فایده بود و من با اعتماد به نفس توپ را به گل تبدیل کردم.

وی با اشاره به فحاشی هواداران استقلال به جباری و حمودی افزود: خیلی ها می گفتند فحاشی نمی شود اما دیدید که این اتفاق به بدترین شکل آن رخ داد. من غیر از این از تماشاگران استقلال انتظار نداشتم و می دانستم که چنین اتفاقی رخ می دهد.

کاپیتان سپاهان با بیان اینکه استقلال می تواند مدعی قهرمانی باشد، خاطرنشان کرد: اتفاقا استقلال تیم خیلی خوبی دارد. در نیمه اول ما با تیمی بازی کردیم که همه بازیکنانش سابقه حضور در تیم ملی را داشتند. استقلال در بازی دیشب تیم قدرتمندی نشان داد. به خصوص اینکه روی ضربات ایستگاهی هم برنامه داشتند.

عقیلی درباره وضعیت خود تاکید کرد: شاید خیلی ها فکر می کردند من با حضور در لیگ قطر افت می کنم اما این یک باورغلط در جامعه فوتبال است که بازیکن در لیگ های عرب تنبل می شود. من انگیزه زیادی دارم و این انگیزه باعث نمی شود افت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)