خبرگزاری پرسپولیس : قرار است فردا تکلیف امضای قرارداد وینگو بگوویچ با باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

به دنبال منتفی شدن حضور حسین عبدی در کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، یحیی گل محمدی از محمد رویانیان خواست تا وینگو بگوویچ سرمربی مستعفی پاس همدان به عنوان دستیار به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود.

یحیی گل محمدی رابطه خوبی با بگوویچ دارد و در دوران بازیگری پس از جدایی اش از پرسپولیس در فولاد زیر نظر این مربی کروات احیاء شد و حتی نقش مترجم مربی کروات را هم ایفا می کرد.

بگوویچ که خود سابقه سرمربیگری پرسپولیس را هم دارد طی روزهای گذشته مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس انجام داده و توافقات اولیه هم انجام شده اما علت تاخیر در امضای قرارداد این مربی کروات چیست؟

برخی منابع خبری از تمایل محمد رویانیان برای حضور روبرت هنکه مربی سابق بایرن مونیخ در کادرفنی پرسپولیس خبر می دهند. قرار است رویانیان در این خصوص جلسه ای با یحیی گل محمدی برگزار کند و بر اساس نتایج این نشست ، نسبت به تکمیل کادرفنی سرخپوشان اقدام شوم.

با توجه به جدایی بگوویچ از پاس و رابطه خوب وی با یحیی گل محمدی، شانس حضور مربی کروات روی نیمکت پرسپولیس بیشتر از رقیب آلمانی است.

روبرت هنکه فصل گذشته دستیار پرویز مظلومی در استقلال بود و بسیاری اعتقاد دارند موفقیت های تیم آبی پوش پایتخت بر اساس تئوری های وی به دست آمده است. هرچند هنکه در یکسال اقامتش در ایران، رابطه خوبی با پرویز مظلومی نداشت!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)