مرجع خبری پرسپولیس : من نمی دانم چرا مسئولان تراکتورسازی هر روز صحبت از تعویض این بازیکن می کنند در حالی که می دانند مهدی کیانی منشوری است.

 

روز شنبه حجت‌الاسلام عليرضا عليپور دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار يكي از رسانه‌هاي ورزشي درباره شايعه بازي كردن شيث رضايي و محمد نصرتي دو مدافع محروم سرخپوشان در بازي‌هاي آينده پرسپوليس تاكيد كرد كه برو بنويس مسوولان و دوستان رسانه‌اي به اين دو بازيكن وعده الكي نداده و بيخودي شلوغش نكنند.

اين دو مدافع در كنار محروميت انضباطي در همان ابتداي ماجرا منشوري شدند و نمي‌توانند بازي كنند. البته ساعاتي از انتشار اين شايعه نگذشته بود كه مديرعامل پرسپوليس و استيلي سرمربي اين تيم با اشاره به محروميت شيث و ناآمادگي نصرتي و تمرين نكردن او در اين يك ماه تاكيد كردند كه خودشان هم تمايلي به استفاده از آنها در بازي‌هاي آينده و در داربي حذفي و بازي با استقلال ندارند.

 

مهم‌ترين حرف عليپور درباره مهدي كياني بازيكن مغضوب تراكتورسازي و امير قلعه‌نويي بود كه اين روزها شايعات زيادي درباره جابه‌جايي او و تعويضش با تيم‌هاي ليگ برتري شنيده مي‌شود. دبير ستاد تخلفات حرفه‌اي يادآوري كرد: من نمي‌دانم چرا مسوولان تراكتورسازي هر روز صحبت از تعويض اين بازيكن مي‌كنند در حالي كه خوب مي‌دانند مهدي كياني منشوري است و نمي‌تواند بازي كند.

 

براي همين جايي نمي‌تواند برود و بايد منتظر بماند. اشاره عليپور به راحتي قابل قبول بود چون امير قلعه‌نويي آدمي نيست كه به درخواست هواداران بي‌توجهي كند. البته او يكي دو بار به صورت غيرمستقيم يادآوري كرده كه تبريزي‌ها بعدها متوجه مي‌شوند كه چه خدمتي به آنها كردم و جالب‌تر اينجاست كه پس از برتري مقابل پرسپوليس به سراغ هواداران در ورزشگاه آزادي رفت و پس از تشكر از آنها اين برد را به همه آنها تقديم كرد.

 

منبع: نشریه گل

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)