مى خواهم دوباره پيراهن تيم ملى بزرگسالان را بپوشم

مرجع خبری پرسپولیس :  تمرينات اخير سرخ پوشان در شرايطى دنبال مى شد كه علاوه بر ملى پوشان بزرگسال مردان ملى پوش اميد پرسپوليس نيز در جمع سرخ ها حضور نداشتند تا بدين ترتيب تعداد غايبان دائمى پرسپوليس در يك هفته اخير به عدد ۵ برسد.در همين زمينه گفت وگو با حميدرضا على عسكرى را بخوانيد:

 

• از پرسپوليس چه خبر؟
– خبر نيست. با وجود اينكه ملى پوشان ما مدتى در كنار تيم نبودند ساير نفرات خوب و منظم تمرينات خود را ادامه داده اند و فكر مى كنم به هماهنگى خوبى هم رسيده ايم. علاوه بر ۲ اردويى كه در اردبيل و بعد از آن در آلمان داشتيم، به نظر من تيم به سطح خوبى از آمادگى رسيده و مشكلى براى استارت پر قدرت در ليگ ندارد.

 

 

• اما قبول دارى كه پرسپوليس امسال شرايط سختى دارد؟
– صد در صد. شرايط سخت و ويژه اما خوشبختانه با توجه به ميزان آمادگى تيم و مهره هاى خوبى كه در تيم حضور دارد، نگرانى چندانى نداريم. ان شاء الله با شروع پر قدرت در اولين جام نشان مى دهيم تيم ما هدف بزرگى چون مدعى بودن در هر ۳ جام را دارد.


 

 

• اين موضوع زياد بلند پروازانه نيست؟
– براى پرسپوليس نه، ما بازيكنان خوبى داريم. نفراتى كه در حال حاضر در جمع پرسپوليس حضور دارند جزو مهره هاى خوب و شاخص فوتبال ايران هستند و پتانسيل اين را داريم كه در آن واحد ۲ تيم آماده و سرحال داشته باشيم مساله اى كه به ما كمك مى كند بتوانيم در مقابل مشكلات و اتفاقاتى چون مصدوميت بازيكنان يا محروم شدن آنها، بدون مشكل و مساله خاصى كارمان را با قدرت ادامه دهيم.

 

• خودت چقدر آماده هستى؟
– مصدوميتى كه داشتم بر طرف شده و در حال حاضر بدون مشكل در حال تمرين هستم. خوشبختانه پس از مصدوميتى كه داشتم توانستم خيلى زود برگردم تا از نظر فنى هم به آمادگى لازم برسم.

 

• سال قبل در ۲ پست متفاوت براى پرسپوليس بازى كردى. امسال چه شرايطى براى حضور در تركيب دارى؟
– خوشبختانه پارسال چه زمانى كه دفاع بودم و چه موقعى كه جلو رفتم عملكردم خوب و قابل قبول بود و كادر فنى از من راضى بودند كه اين مساله باعث خوشحالى ام مى شود. در مجموع براى من مشكلى از اين بابت وجود ندارد و كادر فنى هر كجا صلاح بداند، قبول مى كنم و براى پرسپوليس به ميدان مى روم.

 

• هدف ويژه اى كه در اين فصل دنبال مى كنى چيست؟
– موفقيت در تركيب پرسپوليس كه به من كمك مى كند در تيم بزرگسالان هم حضور پيدا كنم. گفته مى شد اين بار به خاطر مصدوميت از تيم ملى خط خوردم براى همين تلاش من اين است كه ثابت كنم به خاطر لياقتم به تيم ملى دعوت شدم.

 

• از شرايط تيم ملى اميد برايمان صحبت مى كنى؟
– خوشبختانه وضعيتمان خوب است و توانسته ايم در اين مدت كه در اردو بوديم تمرينات و برنامه هاى خوبى را پشت سر بگذاريم. با توجه به اينكه چند بازى دوستانه در برنامه داشتيم، از نظر هماهنگى در ميدان مسابقه هم وضعيتمان خوب است.

 

• چقدر اميدوارى اين تيم در بازى هاى آسيايى درخشش لازم را داشته باشد؟
– هدف اصلى ما همين است. با توجه به نيروهاى خوب و پتانسيل بالايى كه در تيم وجود دارد، رسيدن به اين هدف دور از دسترس نيست. به هر حال موفقيت در عرصه بين المللى و بازى هاى آسيايى هدفى است كه باعث شد ماه ها برنامه هاى اردويى ويژه اى را داشته باشيم و تا رسيدن به اين هدفمان دست از تلاش بر نمى داريم.

 

• بازى پرسپوليس، تراكتور را چطور پيش بينى مى كنى؟
– بازى اول براى هر تيمى در ليگ مهم است. ما هم مى دانيم اين حريف مان تيم خوبى است كه براى گرفتن امتياز به تهران مى آيد اما ما هم تلاش مى كنيم با ارائه يك بازى خوب و ديدنى در مقابل هوادارانمان هر ۳ امتياز اين ديدار و برد شيرينى را به هوادارانمان هديه كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)