مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع تيم پرسپوليس كه در بازى اين تيم مقابل مس ۹۰ دقيقه به طور ثابت در تركيب تيمش قرار گرفت به دليل مصدوميتى كه در اين بازى برايش پيش آمد از همراهى تيم ملى بازماند و بازى تداركاتى تيم ملى مقابل بوسنى را از دست داد. وى كه اين روزها به دنبال رفع مصدوميتش است زمان انجام اين مصاحبه هم در فيزيوتراپى حضور داشت اما با اين حال پاسخگوى سؤالات ما شد. گفت وگو با وى را بخوانيد:
مصدوميتى كه در بازى با مس برايت به وجود آمد باعث شد از همراهى تيم ملى جا بمانى؟
متأسفانه دقيقه ۷۰ يا ۸۰ بازى با مس بود كه از ناحيه مچ پا مصدوم شدم و به دليل اين آسيب ديدگى نتوانستم تيم ملى را در اين سفر همراهى كنم. حتى بعد از بازى با مس در تمرينات صبح تيم ملى هم شركت كردم اما در نهايت بعد از مشورت با پزشك تيم و صحبت هايى كه با قطبى داشتم قرار شد همراه تيم ملى به بوسنى نروم و به وضعيت پاى مصدومم رسيدگى كنم.


با اين حساب فكر مى كنى به بازى جمعه مقابل استقلال اهواز برسى ؟
در حال حاضر كه مشغول فيزيوتراپى هستم و تمام سعى خود را به كار مى گيرم تا هرچه سريعتر به آمادگى كامل برسم و در صورتى كه پزشك تيم صلاح بداند جمعه مقابل استقلال اهواز به ميدان خواهم رفت.


همان طور كه مى دانى اردوى جديد مقدمه اى است براى بازى هاى جام ملت ها. نفرات دعوت شده را چطور مى بينى؟
تمام هدف ما اين است كه بتوانيم ناكامى هاى گذشته تيم ملى را جبران كنيم. در اين چند روز كه همراه تيم ملى تمرين مى كردم ديدم بچه ها با انگيزه زيادى سر تمرين حاضر مى شوند و همه با هم يكدل و هم قسم شديم كه با قهرمانى در جام ملتها روحيه مردم را شاد كنيم تا به نوعى ناكامى گذشته را جبران كرده باشيم.
با اين وجود فكر مى كنى جاى ثابتى در تركيب تيم ملى براى خودت پيدا كنى؟


درست است كه قسمت نشد در اين سفر تيم ملى را همراهى كنم اما تمام تلاش خودم را به كار مى گيرم تا پس از بهبودى كامل در بازى هاى آينده، تيم ملى را همراهى كرده و جاى خودم را در تركيب آن ثابت كنم.
بر گرديم به بازى با مس. برخلاف انتظار همه، پرسپوليس در اين بازى عملكرد قابل قبولى را از خود به نمايش گذاشت؟
درست است كه ما ديرتر از ساير تيم ها تمريناتمان را شروع كرديم امادرايت مربيانمان باعث شد تا اين عقب افتادگى را جبران كنيم و مطمئن باشيد روز به روز هماهنگ تر مى شويم و راندمان كاريمان هم بالاتر خواهد رفت.
هر بار كه پرسپوليس گل برترى را مى زد تيم حريف به راحتى مى توانست بازى را به تساوى بكشاند. به نظر شما اين امر به دليل ضعف مدافعان نيست؟
من فكر نمى كنم اين طور باشد. صرفاً به دليل اينكه ۳ گل دريافت كرديم نمى شود گفت دفاع ما هماهنگ نيست. در ۲ گلى كه دريافت كرديم يكى از پشت محوطه جريمه بود و يك گل را هم ادينهو به زيبايى از روى ضربه كاشته به ثمر رساند. گل اول را هم كه از روى حركت ريباند خورديم. اگر دقت كرده باشيد در تمامى گل هاى دريافت شده موقعيتى نبود كه بازيكن حريف بتواند مدافعان ما را جا بگذارد و با دروازه بان تك به تك شود. هيچ كدام از گل هاى آنها روى حركات تاكتيكى نبود و گلها از روى خلاقيت فردى بازيكنان اين تيم به ما زده شد. خط دفاعى ما خوب عمل كرد.
بازى مقابل استقلال اهواز را چطور پيش بينى مى كنى؟
تمام بازى هاى ليگ براى ما از اهميت يكسانى برخوردار است و اين بازى هم هيچ فرقى براى ما نمى كند و نبايد هيچ تيمى را دست كم بگيريم. در حال حاضر همه بچه هاى تيم با تمام قدرت خود در تمرينات حاضر مى شوند و مطمئن باشيد كه از هيچ امتيازى به راحتى نمى گذريم تا امتيازى را به خصوص در خانه خود از دست ندهيم.
اين بازى بدون هواداران پرسپوليس برگزار مى شود. در اين مورد چه نظرى دارى؟
بازى بدون تماشاگر هيجان خاصى ندارد. تماشاچيان از سرمايه هاى اصلى فوتبال ما هستند و بدون حضور هواداران بازى گرماى خاص خودش را از دست مى دهد. اميدوارم بعد از اين جريمه، تماشاگران ديگر شرايطى را به وجود نياورند كه تيم هاى بزرگ مثل پرسپوليس و استقلال مجبور شوند بازى هاى خود را بدون حضور آنان انجام بدهند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)