مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد شرايط پرسپوليس را بسيار خوب توصيف مي‌كند و به اين نكته اشاره مي‌كند كه بازيكنان اين تيم پس از سپري كردن دو اردوي تركيه و امارات قطعا در نيم فصل دوم متحول خواهند شد.

 

بالاخره بيني تو شكسته است يا نه؟
ـ برخلاف پيش بيني اوليه در عكسي كه روز چهارشنبه از بيني‌ام گرفتم مشخص شد كه استخوان بيني‌ام شكسته، اين موضوعي بود كه دكتر متخصص آن را گفت اما با اين وجود من با محافظ مخصوص بيني قادرم براي پرسپوليس بازي كنم و فكر نمي‌كنم مشكل خاصي برايم به وجود بيايد.

 

چرا برخلاف بازي اينتراخت در برابر آنتاليا نمايش ضعيفي از پرسپوليس ديديم؟

 

ـ من فكر مي‌كنم بازيكنان ما به دليل خستگي بيش از حد بازي را به تيم تركيه اي واگذار كردند چون بازيكنان تمام انرژي‌شان را در بازي با اينتراخت گذاشتند و اين موضوع تا حدودي ما را دچار مشكل كرد وگرنه در حالت عادي فاصله آنتاليااسپور با تيم ما 3 گل نبود.

 

دو اردوي تركيه و امارات فكر مي‌كني چقدر در عملكرد فني بازيكنان پرسپوليس در نيم فصل دوم تاثير بگذارد؟ ـ شرايط آب و هوايي در مقطع فعلي به بازيكنان ما اجازه نمي‌دهد كه به شكل مطلوب تمرين كنند و آماده نيم فصل دوم شوند اما با برنامه‌ريزي خوب انجام شده و بعد از سپري كردن دو اردو و بازي‌هاي تداركاتي بسيار خوب من مطمئنم پرسپوليس در نيم فصل دوم به شكل متحول شده‌اي پا به رقابت‌هاي ليگ خواهد گذاشت.

 

در مورد عملكرد تيم ملي فوتبال ايران مقابل عراق چه صحبتي داري و فكر مي‌كني مصاف با كداميك از تيم‌هاي كره جنوبي و يا استراليا براي ما آسان‌تر خواهد بود؟
ـ تيم ملي ما در بازي با عراق قهرمان جام ملت‌هاي قبلي عالي بازي كرد. دوندگي و تاكتيك‌پذيري در آن ديدار نكته برجسته تيم ملي ايران بود كه باعث اميدواري هم شد.
از سوي ديگر با توجه به شناخت قطبي از كره جنوبي من فكر مي‌كنم شانس صعود ايران به دور بعد در مواجهه با كره بيشتر از استرالياست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)