مرجع خبری پرسپولیس : حضور پر رنگ و موفق مدافع جديد سرخ پوشان در تركيب پرسپوليس به گونه اى بوده كه كادر فنى سرخ ها اعتماد و اطمينان ويژه اى به اين بازيكن به دست آورده و توانسته جايگاه خوبى در تركيب پرسپوليس براى خودش دست و پا كند.

در آستانه جدال پرسپوليس مقابل صنعت نفت گفت وگويى با وى انجام داده ايم كه در زير مى خوانيد:


• در مورد بازى با سايپا و آن پيروزى صحبت مى كنى؟
– ما به اين ۳ امتياز نياز مبرم داشتيم باخت برابر صبا حقمان نبود و براى جبران مافات مى بايست به هر قيمتى مى شد بازى را با برد به پايان مى رسانديم. خدا را شكر به خواسته مان هم رسيديم و توانستيم با يك بازى خوب پيروز شويم.

 

• روند كلى بازى چطور بود؟
– سايپا تيم خوب و پر مهره اى بود و توانستيم خيلى به موقع به گل برسيم و نبض بازى را در اختيار بگريم. با شروع بازى در نيمه دوم با گل زود هنگامى كه به ثمر رسانديم خيالمان از برد تا حدود بسيار زيادى راحت شد اما يك لحظه غفلت باعث شد گل بخوريم. گلى كه خدا را شكر در نتيجه كلى و كسب ۳ امتياز براى ما اثر منفى نگذاشت.

 

• سكوهاى خالى از هواداران، در مسائل فنى تيم تاثير نگذاشت؟
– البته مسلم است كه اگر هواداران ما روى سكوها بودند و از ما حمايت مى كردند، شرايطمان خيلى بهتر بود. پرسپوليس هميشه از حمايت هوادارانش سود مى برد و قطعاً خلاء اين مساله را بيشتر از ساير تيمها احساس خواهد كرد.

 

• برنامه تان براى بازى بعدى چيست؟
– ما فقط به برد و پيروزى فكر مى كنيم و با همين انگيزه دور جديد تمريناتمان را آغاز كرده ايم. هدف اصلى ما از حضور در ليگ دهم كسب عنوان قهرمانى است و از اين هفته به بعد بايد كم كم فاصله امتيازى مان را نسبت به صدر جدول كمتر و كمتر كنيم. بعد از يك روز استراحت و تجديد قوا، كارمان را براى رويارويى با نفت آبادان استارت زده ايم و هدف ما در اين بازى فقط و فقط كسب

 

• اين ديدار هم به خاطر محروميت نفت بدون تماشاگر است! نظرت چیه؟
– اتفاقاً بر عكس بازى قبل، خالى بودن ورزشگاه در اين ديدار به نفع ماست. ما در اين بازى ميهمان هستيم و سكوهاى بدون هوادار براى تيم ميزبان پوئن خوبى براى ما محسوب مى شود. شايد فقط يك مساله بتواند در اين بازى براى ما دردسر ساز شود.

 

• حتماً منظورت گرماست؟
– بله، با اينكه قرار است اين بازى ديروقت برگزار شود اما شرايط جوى به نفع ما نيست و بچه هاى ما به بازى در اين آب وهواى خاص عادت ندارند. البته قول مى دهيم نه گرما حريف ما شود و نه خود نفت. ما در اين بازى دنبال ۳ امتياز هستيم و مطمئن باشيد روى تك تك ثانيه ها و دقايق بازى براى رسيدن به اين هدفمان حساب ويژه اى باز كرده ايم. به هرحال گرما حريف همه تيمهايى است كه در آبادان به مصاف نفت مى روند و ما هم از اين قاعده مستثنى نيستيم.


• دورى ملى پوشان از تيم در هماهنگى نسبتاً ايده آلى كه در پرسپوليس بوجود آمده تاثير منفى نمى گذارد؟
– ما بازيكنان خوب وبا تجربه اى داريم و كادر فنى ما هم به اين مساله اشراف كامل دارد. بالاخره اين برنامه براى همه تيمها وجود دارد و ان  شاء الله كه مشكلى از اين بابت نخواهيم داشت.

 

• خوب، حالا كمى از عملكرد خودت و خط دفاعى بگو؟ – ان شاء الله با اين روندى كه شاهد هستيم عملكرد گروهى و نفر به نفرمان روز به روز بهتر مى شود. من در مصاحبه هاى قبلى ام هم گفته ام كه ما مدافعان خوب و باتجربه اى داريم كه بازى به بازى بهتر از گذشته با هم هماهنگ خواهيم شد. اميدوارم زمانى فرا برسد كه بتوانيم خط دفاعى براى پرسپوليس بسازيم كه گل زدن به آن سخت و حتى غير ممكن شود.

 

• پيش بينى ات از نتيجه بازى با صنعت نفت؟
– ما براى ۳ امتياز به زمين مى رويم و اين توانايى را هم داريم كه به اين هدف برسيم. به اميد خدا و تلاش ويژه اى كه در دستور كار داريم، سوغاتى ۳ امتيازى را از آبادان به تهران خواهيم آورد.
۳ امتياز است و بس!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)