بازگشت شیث تصمیم جمع بود


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تراكتورسازي تيم خوب و يكدستي است اما بايد اين تيم را شكست بدهيم .

 

علي دايي خاطرنشان كرد: تراكتورسازي تيم بسيار خوب و هماهنگي است و اين تيم در هفته هاي اخير در ميدان به خوبي ظاهر شده است.

وي افزود: ما بايد دست به دست هم دهيم و در بازي سختي كه برابر تراكتورسازي در تبريز داريم به پيروزي برسيم تا از اين شرايط خارج شويم. بازيكنان پرسپوليس  آماده هستند تا در برابر نماينده تبريز نمايش مقتدرانه اي را ارايه دهند و به 3 امتياز حساس اين بازي دست يابند.

 

 

وي خاطرنشان كرد: 3 امتياز اين بازي براي پرسپوليس بسيار حايز اهميت است تا بيش از اين با مدعيان صدرنشين فاصله نگيريم.

 

دايي گفت: بازي برابر پيكان براي ما تمام شده است اما بايد اعتراف كنم كه در نيمه اول خوب بازي نكرديم و همچنين در نيمه دوم از برتري كامل خود استفاده نكرديم و ضربات نهايي را با دقت نزديم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بازگشت شيث رضايي به اين تيم گفت: اين يك تصميم جمعي بود تا اين مدافع به تمرينات گروهي پرسپوليس بازگردانيم.

دايي در اين گفت وگو از اظهار نظر بيشتر در مورد بازگشت شيث رضايي به اين تيم كه پس از شهرآورد تهران از تركيب بازيكنان پرسپوليس كنار گذاشته شده بود، خودداري كرد. تيم پرسپوليس روز پنج شنبه اين هفته در ورزشگاه يادگار امام ( ره ) تبريز به مصاف تيم تراكتورسازي مي رود .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)