مرجع خبری پرسپولیس : حميدرضا علي عسگر از حضور در اتريش و تمرين با بهترين‌هاي فوتبال ايران باز ماند اما در اردوي تيم اميد حاضر شد و عصر روز شنبه رودرروي استقلال در تركيب اصلي تيمش قرار گرفت.


علي عسگر يك نيمه مدافع راست بود و در نيمه دوم به جناح چپ خط مياني منتقل شد. بازيكن جوان پرسپوليس درباره اين بازي مي‌گويد: «خدا را شكر بازي بدي نبود اما ما يك مقدار از لحاظ بدني مشكل داشتيم.


همه بچه‌هاي ما از بدنسازي آمده‌اند و كاملا آماده نيستند، خود من به شخصه براي يك بازي 90 دقيقه‌اي آماده نبودم اما در نهايت بازي قابل قبولي انجام داديم.» علي عسگر درباره استقلال مي‌گويد:

«استقلال با تمام نفراتي كه در اختيار داشت به اين بازي آمده بود اما خب آنها هم تازه فصل بدنسازي را پشت سر گذاشته‌اند و شرايطي مشابه ما داشتند.»


از قرار معلوم هواداران استقلال عليه پرسپوليسي‌هاي تيم اميد شعار دادند:«بله يك مقدار شعار دادند كه خيلي مهم نبود.»

 

وي درباره انگيزه‌هايش از رويارويي با استقلال مي‌گويد: «خب تيم استقلال تيم كاملي نبود اما من هميشه مقابل استقلال انگيزه دارم.»

 

علي عسگر درباره پست بازي‌اش در تيم اميد مي‌گويد: «من خودم دوست دارم جلو بازي كنم اما بيشتر در خط دفاعي از من استفاده مي‌كنند. با كادر فني تيم اميد هم صحبت كرده‌ام كه آنها گفتند در دفاع راست بهتر مي‌توانند از من استفاده كنند.»

وي ادامه مي‌دهد: «خودم حس مي‌كنم در گوش چپ خط هافبك موفق‌ترم اما به نظر كادر فني تيم اميد احترام مي‌گذارم.»علي عسگر در پايان مي‌گويد: «در نيمه دوم بازي با استقلال شرايط بدني‌مان بهتر بود و نمايش بهتري داشتيم.

اميدواريم امروز مقابل نفت بازي بهتري انجام دهيم.» هافبك جوان پرسپوليس در پايان مي‌گويد: «اگر به مراحل پاياني جام ولايت صعود كنيم تا روز 31 تير در اردوي اميد خواهم بود و از روز اول مرداد به تمرين پرسپوليس مي‌روم تا براي بازي با تراكتورسازي آماده شوم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)