مرجع خبری پرسپولیس : پيكر مرحوم «بابك معصومي» صبح امروز در ميان جمعيت زيادي از دوستدارانش و چهره‌هاي ورزشي تشييع شد.

 

علي پروين كه در مراسم تشييع پيكر «بابك معصومي» شركت كرده بود، گفت: بابك معصومي دو، سه سال با بيماري سرطان جنگيد اما در نهايت موفق نشد كامل با آن بجنگد. من او را خيلي دوست داشتم و عاشق بازي سالني‌اش بودم. اميدوارم كه خداوند به خانواده‌اش صبر دهد و روح او را قرين رحمت كند.

 

سعيد مظفري زاده، داور فوتبال نيز كه در اين مراسم شركت كرده بود، «بابك معصومي» را يك اسوه و نمونه مقاومت خواند و درباره او اظهار كرد: درگذشت بابك معصومي ضايعه بزرگي براي جامعه فوتبال كشور است. او از لحاظ مقاومت، بردباري و معيارهاي اخلاقي يك اسوه بود. من درس‌هاي زيادي از او گرفتم.

 

مظفري زاده با اشاره به يك خاطره از مرحوم «بابك معصومي» گفت: در مراسمي كه براي تقدير از او به دليل مقاومت و تلاشش صورت گرفته بود، به خود او نيز گفتم كه « از ايستادگي‌ات درس گرفتم» و او حكم معلم را براي من داشت.

 

وي خاطر نشان كرد: از خبر درگذشت او بسيار متاثر شدم و آرزو مي‌كنم كه روحش شاد باشد و خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

 

اكبر ميثاقيان هم در مورد مرحوم بابك معصومي، گفت: خدا او را رحمت كند و به جامعه فوتبال و خانواده‌اش تسليت مي گويم، او يكي از نوادري بود كه توانست اين همه با بيماري‌اش بجنگد و آن را تحمل كند.

 

ميثاقيان ادامه داد: معصومي يكي از افراد سختكوش در تيم‌هاي فوتسال بود و با اين كه بيمار بود با انگيزه تمام كار مي‌كرد. او براي جامعه ورزش يك الگو است و از دست دادن او را تسليت مي گويم.

 

صادق درودگر كه با «بابك معصومي» آشنايي زيادي داشت، در مورد شخصيت او اظهار كرد: از هر كسي كه بپرسيد معيارهاي شخصيتي او را مي‌گويد، او در ورزش و فوتسال يكي از افراد بسيار پاك بود. به خانه يتيمان، مريضان و افراد بي سرپرست مي‌رفت و به آن‌ها كمك مي‌كرد. تمام زندگي‌اش را صرف آن‌ها مي‌كرد. بارها پاداش‌ها و قراردادهايش را براي چنين كارهايي صرف مي‌كرد. او يك چهره تكرار نشدني است.

 

فرشاد فلاحت زاده نيز در مورد بابك معصومي عنوان كرد: بابك انسان بسيار خوب و فرد با معرفتي بود، او ورزشكار نمونه شهر كرج و استان البرز بود. درگذشت او را به خانواده‌اش و مردم استان البرز تسليت مي گويم. او شخصي بود كه براي همه خوب مي‌خواست و مهربان بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)