مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي سابق تيم ملي و پرسپوليس تهران گفت: تيم فوتبال پرسپوليس در ديدارهاي اخير خود بويژه در بازي با استقلال دچار بدشانسي شد و انصافا حق اين تيم شكست نبود.


علي پروين كه عصر دوشنبه براي تماشاي ديدار خيرخواهانه تيم منتخب ايران در جام جهاني ‪ ۹۸‬فرانسه با منتخب استان البرز به كرج آمده بود، افزود: در شهرآورد ‪ ۶۹‬تيم فوتبال پرسپوليس بازي بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت اما نتوانست از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده كند و اين تيم استقلال بود كه با استفاده بهتر از موقعيت خود در دقايق پاياني توانست با يك گل به پيروزي برسد.

 

وي درخصوص ناكامي پنج هفته اخير تيم فوتبال پرسپوليس در رقابتهاي ليگ برتر نيز گفت:

 

به نظر من تيم پرسپوليس دچار بدشانسي شده است، اين تيم از كادر فني و بازيكنان بسيار خوبي سود مي‌برد و در صورتي كه بدشانسي از اين تيم روي برگرداند در ادامه بازيها يكي از مدعيان قهرماني در رقابتهاي ليگ برتر خواهد بود.

 

پروين ادامه داد: علاوه بر بدشانسي يكي ديگر از مشكلات تيم فوتبال پرسپوليس تعطيلي زياد رقابتهاي ليگ برتر است كه اين موضوع براي بعضي تيم‌ها كه ضعف داشتند فرصت و براي تيم‌هايي مانند پرسپوليس كه در مسير خوبي قرار گرفته بوند به نوعي خلل بوجود آورد.

 

وي همچنين در خصوص برگزاري ديدار خيرخواهانه روز دوشنبه گفت: برگزاري چنين ديدارهايي كار بسيار ارزشمندي است كه هر ساله يكي دو بار آقاي كريمي در كرج آن را برگزار مي‌كند كه من نيز با كمال ميل و با علاقه در اين ديدارها حاضر مي‌شوم و هر كمكي از دستم برآيد انجام مي‌دهم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)