هواداران باید صبور باشند/زوج عبدی-کرانیکار ایده آل است /حضور کرانیکار در فصل نقل و انتقالات هم تاثیری نداشت
مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من شناخت كاملي روي كرانيكار ندارم اما فكر مي‌كنم بالاخره مديران پرسپوليس به قول خود عمل كردند. سرمربي تيم ملي كرواسي بودن نشانه بزرگي كرانيكار است. اگر فلاش بكي به گذشته زده و كارنامه مربيگري كرانيكار را مورد بررسي قرار دهيم به اين نكته مي‌رسيم كه او مربي ايده‌آلي براي پرسپوليس خواهد بود به شرط اينكه در ايران براي او حاشيه‌سازي نكرده و بگذارند با خيالي آسوده راهكارهاي خود را در پرسپوليس اجرا كند.
 
حمید علی دوستی افزود: كرانيكار در تيم ملي كرواسي آن هم در جام جهاني عملكرد خوبي داشت و اگر كمي شانس و اقبال با تيم او همراه بود اين تيم مي‌توانست به مرحله دوم رقابت‌ها صعود كند.
حالا كسي كه كمتر از 3 سال پيش سرمربي تيم ملي كرواسي بوده بايد در پرسپوليس فعاليتي تازه را شروع كند. اگر مربيان بزرگي مثل كرانيكار وارد فوتبال ما شوند مي‌توانيم به آينده اميدوار شويم.
 
حسين عبدي سابقه سال‌ها بازي در پرسپوليس را دارد. او به خوبي مي‌تواند از عهده مربيگري در پرسپوليس بربيايد. حالا كار عبدي دو چندان شده او بايد تمام اطلاعات خود را در مورد بازيكنان و شرايط پرسپوليس به كرانيكار بدهد تا او بتواند با شناخت بالا ليگ را شروع كند. به نظر من عبدي اين توانايي را دارد كه به كرانيكار كمك كند. عبدي تمام كلاس‌هاي پيشرفته مربيگري را پشت سر گذاشته و به نظر من بهترين انتخاب از سوي مديران پرسپوليس بود. حالا زوج كرانيكار و عبدي بايد پرسپوليس را رهبري كنند. زوجي كه مي‌توانند خاطرات زوج‌هاي موفق سال‌هاي گذشته را در فوتبال ايران تكرار كنند. حسن عبدي در اين است كه او خيلي خوب انگليسي صحبت مي‌كند و به همين خاطر مي‌تواند شرايط بازيكنان و باشگاه را براي كرانيكار به خوبي بازگو كند. من معتقدم پرسپوليس با مربيگري كرانيكار مي‌تواند به روزهاي اوج بازگشته و خاطرات گذشته را تكرار كند.
 

هواداران صبور باشند

 

من فكر مي‌كنم كرانيكار مربي بزرگي است و خيلي زود مي‌تواند به پرسپوليس اشراف كامل پيدا كند. فكر مي‌كنم اين مساله كه مي‌گويند خود كرانيكار تيم را نبسته و اين موضوع براي او مشكل‌ساز مي‌شود درست نيست چرا كه معتقدم اگر او در فصل نقل و انتقالات هم سرمربي پرسپوليس بود چون شناختي از بازيكنان ليگ ما نداشت نمي‌توانست نظري در مورد جذب مهره‌هاي مطرح بدهد. حالا هم فكر مي‌كنم اگر هواداران و البته مسوولان پرسپوليس كمي صبور باشند كرانيكار مي‌تواند جواب اعتماد آنها را به نحو مطلوبي بدهد. فكر مي‌كنم پس از يكي دوماه از شروع ليگ كرانيكار مي‌تواند خود را با شرايط پرسپوليس و بازيكنان وفق دهد. كرانيكار فقط نياز به اعتماد دارد تا بتواند شايستگي‌هاي خود را نشان دهد. من معتقدم كرانيكار يكي از بزرگترين مربياني بوده كه به كشورمان مي‌آيد و ما بايد نهايت استفاده را از حضور اين مربي ببريم.

اگر پس از يكي دو باخت مديران پرسپوليس دست به تغيير كرانيكار نزنند قطعاً او مي‌تواند خواسته‌هاي مسوولان را پس از گذشت تقريباً دو سه ماه برطرف كند. كرانيكار قادر است به مرور زمان به تمام شرايط پرسپوليس احاطه پيدا كند. يك مربي وقتي به تيمي جديد پا مي‌گذارد زمان نياز دارد تا با شرايط تازه آشنايي پيدا كند. اگر كرانيكار در ابتداي كار كمي شانس داشته باشد و بتواند نتايج خوبي بگيرد مي‌تواند از خطر بركناري زودهنگام فرار كند. پس از آن هم او با تيم جواني كه پرسپوليس در اختيار دارد مي‌تواند موفقيت‌هايش را آغاز كند. به نظر من پرسپوليس با بازيكنان جوان و مربي بزرگي كه دارد قطعاً مي‌تواند پس از مدتي كوتاه نتايج خوب گذشته‌اش را تكرار كند. شناخت از بازيكنان زمان مي‌برد و كرانيكار پس از گذشت اين زمان قطعاً مي‌تواند پرسپوليس موفقي را روانه بازي‌ها كند. به تماشاگران مي‌گويم كه كمي صبر داشته باشند چرا كه موفقيت پرسپوليس با كرانيكار دور از دسترس نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)