مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا حقیقی در برابر مس روز بی خطری را پشت سر گذاشت اما روی توپ های ارسالی از جناحین بسیار مسلط عمل کرد و خروج هایش بدون نقص بود.

 

چه شد که بازوبند کاپیتانی را بردی و به بازوی بادامکی بستی؟ در غیبت کریم و شیث تو کاپیتان بودی.

آقای کاشانی از من خواست و من هم قبول کردم. قلبا هم راضی به این کار بودم. می خواستیم به حسین، روحیه بدهیم و جو ورزشگاه را برایش مناسب کنیم و دیدیم که پس از مدت ها بادامکی به روزهای خوبش برگشت. از این که توانستم با این کار به حسین و تیم کمک کنم، خوشحالم.

 

در این فصل این اولین باری بود که به طور کامل درون دروازه ایستادی و پرسپولیس هم برد؟

بعد از تعطیلات میان فصل و تمریناتی که داشتیم حسابی انگیزه داشته و دارم. من برای ایستادن در دروازه کاملا آماده ام و هروقت کادر فنی به من اعتماد کند با تمام وجود از دروازه پرسپولیس حراست می کنم. در فوتبال پیروزی یا شکست را به نام یک بازیکن نمی نویسند، برد و باخت حاصل یک کار تیمی است.

بازی با مس چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود و ما می توانستیم با تعداد گل های بیشتری هم این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. اما به هر حال خدا را شکر که 3 امتیاز بازی را گرفتیم و هوادارانی که در یک روز سرد به ورزشگاه آمدند، راضی به منزل برگشتند.

 

با توجه به برکنارشدن سرمربی مس، تصور می کردید بازی راحتی پیش رو داشته باشید؟ چون خیلی هم بازی ساده ای نبود!

به هیچ وجه انتظار یک بازی یک طرفه و ساده را نداشتیم. اصلا درباره تیمی مثل مس نمی شود اینطوری فکر کرد. درست است که این تیم سرمربی نداشت و مربی این تیم بازیکنانش را هدایت می کرد اما آنها بسیار با تجربه اند و چند سالی است جزء تیم های بسیار خوب لیگ هستند. در این بازی هم خوب بازی کردند و اصلا برای دفاع کردن به تهران نیامده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)