پرسپولیس نیوز : علیرضا حقیقی می‌گوید دوست دارد همچنان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد، اما بازی کردنش بستگی به نظر کادر فنی دارد.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره حضور خود برای نخستین بار در دروازه‌ پرسپولیس در این فصل مقابل پدیده، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس بازی کردم. قسمت این بود که اولین بازی فصلم در جام حذفی باشد. خوشبختانه روسفید بیرون آمدیم و توانستیم با شکست پدیده به مرحله بعد برسیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم که با این مدافعان، پرسپولیس اصلا احتیاجی به دروازه‌بان ندارد. تیم‌های حریف موقعیت چندانی روی دروازه‌ها خلق نمی‌کنند و دلیلش هم این است که نه تنها مدافعان، بلکه همه بازیکنان کار دفاع تیمی را به خوبی انجام می‌دهند و توپ اصلا سمت دروازه‌ نمی‌آید.

حقیقی گفت: امیدوارم تا پایان فصل همین گونه ادامه دهیم و دفاع تیمی را به خوبی انجام دهیم. برای موفقیت یک تیم دفاع خوب مهم‌ترین عامل است و پرسپولیس امسال هم اگر گل نخورد با این مهاجمانش قطعا می‌تواند یک گل را بزند.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره صحنه گل پدیده شاندیز هم، گفت: مدافعان ما منتظر بودند، داور سوت بزند و دوباره بازی شروع شود، اما مهاجمان حریف زود بازی را شروع کردند. در حالی که داور قصد داشت کارت بدهد و وقتی کارتش را از جیب خارج می‌کند باید اول نام بازیکن اخطاری را یادداشت کند و بعد شروع بازی را اعلام کند. نمی‌خواهم وارد بحث داوری شوم، اما به هر حال آن گل باعث شد تیم ما به خودش بیاید و بتواند در ادامه چهار گل بزند.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در بازی‌های لیگ هم دایی از او استفاده می‌کند یا خیر؟ گفت: من به پرسپولیس نیامده‌ام که فقط در جام حذفی بازی کنم. دوست دارم در بازی‌های آینده هم درون دروازه‌ قرار بگیرم،‌ اما نظر اول و آخر را علی دایی و کادر فنی می‌دهد و باید بگویند چه کسی آماده‌تر است. مثل همیشه به نظر مربیان احترام می‌گذارم. خدا را شکر این بازی نشان داد که از نظر روانی و بدنی چقدر آماده هستم و امیدوارم با حضور در پرسپولیس نظر کادر فنی تیم ملی و کی‌روش را هم جلب کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره بازی یکشنبه این تیم برابر راه‌آهن هم، گفت: بازی خیلی سختی داریم. راه‌آهن جزو تیم‌هایی است که مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کند. درست است که جایگاه فعلی این تیم خوب نیست، اما نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. ما فردا به غیر از راه‌آهن حریف دیگری به نام زمین ناهموار تختی داریم که باید با آن کنار بیاییم. هدف ما این است که دو بازی آینده خود را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در نیم فصل حداقل جزو دو تیم بالای جدول باشیم.

او در پایان گفت: باید از تماشاگران تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در بازی مقابل پدیده چه در 90 دقیقه‌ و چه قبل و بعد از بازی من را شرمنده کردند و با تشویق‌های خود به من روحیه دادند. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم و آنها هم بدانند که جای‌شان در قلب علیرضا حقیقی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)