مرجع خبری پرسپولیس : همانطور كه خودش مي‌گويد او بچه پرسپوليس است. عليرضا حقيقي در پرسپوليس بزرگ شد و توانست پس از 10 سال به دروازه تيم بزرگسالان برسد. اما حقيقي جوان در رده بزرگسالان پرسپوليس آنقدر پر فراز و نشيب بود كه نه او فهميد در اين تيم چه كاره است و نه ما مي‌توانيم در مورد جايگاه و كيفيت واقعي او اظهار نظر كنيم.

وضعيتت در پرسپوليس به كجا رسيد؟ با مسوولان باشگاه صحبتي داشته‌ايد؟
فعلا كه چيزي مشخص نيست. نه از باشگاه كسي با من تماس گرفته و نه من صحبتي كرده‌ام. البته دو روز قبل از بازي با بنيادكار با آقاي انصاري‌فرد ديداري داشتم و ايشان در حضور تعدادي از مسوولان باشگاه با من براي ماندن در پرسپوليس صحبت‌هايي كردند. در آن ديدار انصاري‌فرد به من گفت: «تو گلر خودمان هستي و ما روي تو حساب كرده‌ايم.» البته در طول اين مدت چند باشگاه ليگ برتري صحبت‌هايي را با من داشته‌اند ولي وقتي فهميدم كه باشگاه مرا مي‌خواهد، ديگر اين مسايل را دنبال نكردم و هيچ جوابي ندادم.

چطور شد كه از تركيب ثابت فاصله گرفتي؟
قرار بود براي بازي با الشباب من در دروازه پرسپوليس بايستم ولي دو روز قبل از بازي و در جريان تمرين مچ پايم پيچيد و مجبور شدم به استراحت بپردازم. پس از اين آسيب‌ديدگي، دكتر پرسپوليس هم گفت كه اگر بازي كنم رباط‌هايم آسيب مي‌بيند و به همين دليل بي‌خيال شدم.

اما به نظر مي‌رسد كه اتفاقات مربوط به بازي با الغرافه هم در نيمكت‌نشيني تو نقش زيادي داشته!
اينها جزيي از فوتبال است. در قطر ما دچار يك اتفاق شديم. ما آنجا خيلي بدشانسي آورديم و شكست بدي خورديم. اما با تمام اين حرف‌ها فكر مي‌كنم كه نيمكت‌نشيني من ربطي به بازي با الغرافه نداشت.

هواداران پرسپوليس و بعضي از ليدرها در جريان تمرين به شدت از تو انتقاد كردند!
از تمام اين چيزها خبر دارم اين افراد از بعضي‌ها خط گرفته بودند و به همين دليل بود كه آن اتفاق‌ها در تمرين افتاد. در بازي با الغرافه همه بد بودند و ضريب اشتباهات تيم پرسپوليس بالا بود. من تمام اين چيزها را فراموش كرده‌ام و سعي مي‌كنم كه به آينده‌ام بيشتر فكر كنم.

يعني نمي‌خواهي به اين فكر كني كه چرا نتوانستي در چارچوب پرسپوليس فيكس بماني؟
در فصلي كه گذشت اتفاقات زيادي افتاد و من دچار فراز و نشيب‌هاي زيادي شدم. اما همين بالا و پايين شدن‌ها باعث شد تا من پخته‌تر و باتجربه‌تر شوم. چيزهايي را كه من در يك فصل ياد گرفتم بقيه بايد در سه، چهار فصل ياد بگيرند.
من قبول دارم كه در بازي‌ها نوسان داشتم ولي نبايد اين را فراموش كرد كه من خيلي‌ جاها توانستم همه چيز را جبران كنم. فكر مي‌كنم كه اين روند من، يك پوئن مثبت بود ولي كسي به اين فاكتورها و جواني من توجهي نكرد. نمي‌دانم… اصلا شايد چوب جواني‌ام را خوردم. شايد اگر بالاي 27 سال سن داشتم هرگز دچار اين مسايل نمي‌شدم!
البته با تمام اين حرف‌ها من توانستم در اكثر بازي‌هاي پرسپوليس حضور داشته باشم و خدا را شكر كه مردم و هواداران پرسپوليس از من راضي هستند و در كوچه و خيابان نسبت به من لطف دارند.
مهدي رحمتي، دروازه‌باني است كه پرسپوليسي‌ها به شدت خواهان او هستند. ميثاق معمارزاده هم براي يك فصل ديگر در پرسپوليس خواهد ماند.

تكليف تو در پرسپوليس چه مي‌شود؟
من احترام خاصي براي همه دروازه‌بان‌ها قايل هستم ولي با تمام اين حرف‌ها من پرسپوليس را دوست دارم. من بچه اين تيم هستم. 10 سال است كه پيراهن پرسپوليس را به تن دارم و شك نكنيد كه به اين راحتي‌ها از پرسپوليس جدا نمي‌شوم. اين نظر من راجع به تيمي است كه دوستش دارم و حالا نوبت مسوولان باشگاه است كه تكليف مرا روشن كنند.
در طول اين سال‌ها با جان و دل براي پرسپوليس تمرين كردم و به ميدان رفتم. فكر مي‌كنم كه حالا در عين جواني يك گلر پخته و باتجربه هستم. دلم نمي‌خواهد كه «له» شوم چون حالا وقت به ثمر رسيدن و بازي كردن من است.

بازي با بنيادكار چطور بود؟
به نظر من پرسپوليس در اين بازي هم دچار بدشانسي شد. ديديد كه ما فقط از روي يك حركت و يك ضربه پنالتي گل خورديم و حذف شديم. نمي‌دانم براي پرسپوليس چه اتفاقي افتاد كه تيم به اين روز افتاد ولي هر چه بود تمام شد و مسوولان باشگاه بايد از حالا به فكر ساختن يك تيم خوب و مقتدر براي جبران ناكامي‌ها باشند.
در مورد بعضي چيزها ترجيح مي‌دهم كه به خاطر شرايط پرسپوليس حرف نزنم ولي امسال تيم ما حواشي زيادي داشت و از اين بابت به شدت ضربه خورد.

بعضي از بازيكنان پرسپوليس پس از شكست مقابل بنيادكار با بقيه خداحافظي كردند. تو در اين مورد جزو كدام دسته بودي؟
من در اين روز همراه پرسپوليس نبودم. ميثاق در دروازه ايستاد و واعظي هم روي نيمكت بود. تحت هر شرايطي جدا شدن از بچه‌ها سخت است و دوست داشتم كه فرصتي به وجود مي‌آمد و مي‌توانستيم همه چيز را جبران كنيم. راستش را بخواهيد خودم هم هنوز نمي‌دانم بايد چه كار كنم. قراردادم با پرسپوليس تمام شده و هنوز آن را تمديد نكردم. اگر مسوولان باشگاه مرا بخواهند كه در خدمت پرسپوليس هستم و اگر هم نظرشان چيز ديگري باشد… باز هم من پرسپوليس را دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)