پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:جدال با تراکتور با تمام حساسیت هایش نمی تواند به انگیزه ما لطمه بزند.

علی علیپور درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی مقابل تراکتورسازی به پرسش ها پاسخ داد.

*شرایط این روزهای پرسپولیس چگونه است؟
شرایط خوبی بر تیم پرسپولیس حاکم است،تمرینات خوب و منطمی را پشت سرگذاشته ایم و کاملا این امادگی را داریم لیگ برتر را دوباره استارت بزنیم، در پرسپولیس همه چیز مطلوب و ایده آل است.
*بازی سختی را برابر تراکتور پیش رو دارید.
همین طور است ،ضمن این که همه بازی های لیگ برتر سخت و دشوار است ،در این هفته هایی که باقی مانده است هر مسابقه حکم فینال را برایمان دارد،جدال با تراکتور یک بازی پراهمیت برای ماست،مسابقه ای که برای پیروزی و سه امتیاز پا به زمین خواهیم گذاشت و باید این اتفاق رخ دهد.
*خیلی مطمئن از پیروزی در این مسابقه حرف می زنی.
برای این که تیمم را می شناسم ،انگیزه و توانی های همبازیانم را می بینم،می دانم هواداران پرشور پرسپولیس به استادیوم می آیند تا کمک حال تیم محبوبشان باشند،ما می خواهیم با پیروزی در این مسابقه همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
*این حساسیت ها باعث ایجاد استرس در پرسپولیس نمی شود؟
نه،دچار استرس و نگرانی نیستیم و نمی شویم،حساسیت این مسابقه که از دربی بیشتر نیست،جدال با تراکتور با تمام حساسیت هایش نمی تواند به انگیزه ما لطمه بزند.
*هواداران تراکتور به آزادی می آیند این در شرایطی است ک پرسپولیسی ها اعتقاد دارند فقط باید 10 درصد ورزشگاه در اختیار آن ها قرار بگیرد.
این کاملا درست و قانونی است،وقتی پرسپولیس به تبریز رفت فقط 10 درصد استادیوم یادگار امام دراختیار هواداران تیم ما قرار گرفت،این قانون در همه دنیا وجود دارد و تیم میهمان درصدی را که قانون مشخص کرده است را در اختیار می گیرند،قطعا هواداران پرسپولیس در بازی تراکتور استادیوم آزادی را پرمی کنند و سکوها به رنگ قرمز خواهد بود.
*دربی برگشت از حساسیت زیادی برخوردار است،این دربی می تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.
الان وقت دربی نیست،دربی بماند برای بعد،بازی به بازی پیش می رویم،اول تراکتور سازی بعد بازی های دیگر تا برسیم به دربی بزرگ پایتخت.
*بازیکنان پرسپولیس پیروزی تراکتور به عنوان هدیه تولد برانکو حرف می زنند.
در روز تولد برانکو این قرار را گذاشتیم تراکتور را ببریم و به عنوان کادوی تولد به برانکو هدیه کنیم ،البته هدیه هواداران پرسپولیس نیز خواهد بود که همیشه در کنار ما هستند.
*در این بازی به میدان می روی؟
نمی دانم،هرپی کادر فنی صلاح بداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)