مرجع خبری پرسپولیس : رييس روابط عمومي باشگاه پرسپوليس: هيچ اولتيماتومي به کرانچار داده نشده است

رييس روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تهران گفت: برخلاف شايعات اخير تا کنون اولتيماتومي جهت اخراج کرانچار داده نشده است.

عباس عليپور در خصوص شايعات اخير مبني بر اولتيماتوم هاي داده شده به کرانچار مبني بر اخراج او پس از شکست در ديدار مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خاطر نشان ساخت: اين موضوع را تکذيب مي کنم زيرا کاشاني در جلسه اي که با کرانچار داشت با قدرت از اين مربي حمايت کرد.
وي افزود: کاشاني نقطه نظرات خود را به کرانچار گوش زد کرد و از او خواست با قدرت بيشتري به کار خود ادامه دهد.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص اخراج وسلي برزيليا مهاجم برزيلي اين تيم گفت: اين بازيکن به مدت 6 روز از باشگاه مرخصي دريافت کرد، اما پس از 20 روز هنوز به ايران بازنگشته است و در حال حاضر 14 روز غيبت غير موجه در کارنامه اش دارد.
وي تصريح کرد: طبق يکي از بند هاي قرار داد اين بازيکن مي توانيم قرار داد او را لغو کنيم و حتي از او خسارت نيز بگيريم. اين بازيکن تا کنون دليل منطقي براي غيبت هاي خود اعلام نکرده است و همين موضوع ما را به اين کار واداشت.
دبير کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص جريمه هوار ملا محمد گفت:

هوار از ما در خواست حضور در ترکيب تيم ملي عراق را داشته، اما او برخلاف اين درخواست ما در اين ديدار حضور پيدا کرد و حالا پس از گذشت چند روز از اين ديدار به ايران بازنگشته است.
وي افزود: با توجه به بند هاي قرارداد اين بازيکن او را جريمه کرديم و فدراسيون فوتبال را نيز به عنوان متولي فوتبال کشور در جريان قرارداديم.
دبير کميته انضباطي در خصوص احضار شيث رضايي به اين کميته باشگاه پرسپوليس گفت: شيث رضايي به خاطر حرکتي که در ديدار مقابل سپاهان انجام داد و کمي حرکت او حساسيت برانگيز بوده به کميته انضباطي باشگاه دعوت شده است.
وي افزود: در تصميم گيري خود در خصوص شيث رضايي به طور حتم موارد زيادي از قبيل قرار گرفتن او در ميان بهترين بازيکنان فني و اخلاقي تيم را در نظر خواهيم گرفت. چهارشنبه حکم کميته انضباطي در خصوص اين بازيکن صادر خواهد شد.
عليپور در خصوص احتمال جايگزيني بازيکني به جاي وسلي اظهار کرد: با توجه به قوانين نمي توانيم بازيکني را جايگزين اين بازيکن برزيلي کنيم.
رييس روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص شايعه درگيري رضايي و پروين گفت:
هنوز گزارشي دراين خصوص از خوردبين به ما نرسيده اما اگر اين خبر صحت داشته باشد آن را بررسي خواهيم کرد.
وي در پايان با اشاره به جذب محمدرضا حيدريان يادآور شد: خوشحالم که يکي از بزرگترين بازيکنان تاريخ جهان جذب تيم فوتسال پرسپوليس شد. اميدوارم با حضور او ساير زحمتکشان فوتسال در اين عرصه نيز موفق باشيم
.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)