پرسپولیس نیوز : دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال می‌گوید این ستاد روز شنبه مدارک جدیدی را در ارتباط با پرونده‌های فساد و تبانی در فوتبال در اختیار کمیسیون اصل نود قرار داده است.

علیرضا علیپور در خصوص فروکش کردن تب رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در فوتبال در روزهای گذشته اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته رخ داد، کمیسیون اصل نود مجلس هم وارد ماجرا شد. پیگیری‌ها و رسیدگی‌های ما به پرونده‌ها همچنان ادامه دارد. اتفاقا روز شنبه کمیسیون اصل نود از ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای، مدارک جدیدی خواست که این مدارک را به دست اعضای این کمیسیون رساندیم.

وی افزود: بعد از پیگیری‌هایی که داشتیم هفته گذشته یک دستور موقت برای تعدادی از داوران و مربیان صادر کردیم که رای آن هم اعلام شد. باقی کار هم در حال انجام است و مدارک بررسی می‌شود. در واقع کار متوقف نشده است.

هفته گذشته کمیسیون اصل نود امیر قلعه نویی را دعوت کرده بود تا درباره مسائل اخیر فوتبال با سرمربی استقلال صحبتی داشته باشد. این مسئله انتقاد ضمنی علیرضا علیپور را در پی داشت. وی در این خصوص هم گفت: کمیسیون اصل نود مختار است چه کسانی را دعوت کند و از آنها اطلاعات بخواهد. تشخیص اینکه به کمیسیون اصل نود برود، بر عهده اعضای این کمیسیون است ولی تعدادی از افرادی که در فوتبال هستند و چهره خوب و با اخلاقی دارند، به این مسئله معترض بودند. این افراد معتقد بودند آدم‌هایی که در سال‌های گذشته سلامت کاری‌شان محرز شده و خوشنام‌تر هستند باید به کمیسیون اصل نود می‌رفتند!

علیپور درباره اینکه انتقاداتش مشخصا متوجه امیر قلعه‌نویی است، گفت: منظور من قلعه نویی و شخص خاصی نیست. من به صورت کلی عرض کردم که باید افرادی به کمیسیون اصل نود بروند که خوشنام هستند و پیشینه مشخصی دارند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)