پرسپولیس نیوز : دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال گفت: در خصوص تبرئه شدن «علی دایی» از سوی کمیته استیناف اظهارنظر نمی کنم.

حجت الاسلام «محمد علیپور» چهارشنبه شب با بیان اینکه از آنجا که این رای به تازگی صادر شده و من اطلاع دقیقی از مفاد آن ندارم، اظهار داشت: بالاخره کمیته استیناف تصمیمی گرفته است و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را بخشیده اما چون به مستندات این پرونده و دلایل کمیته استیناف دسترسی ندارم، در این خصوص اظهارنظر نمی کنم.

وی ادامه داد: به طور حتم کمیته استیناف دلایل قاطعی داشته که رای را برگردانده است وگرنه به این راحتی، رای صادره برگردانده نمی شود.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال تصریح کرد: محکوم کردن و بخشیدن افراد در مجامع و محاکم قانونی، مبنایی دارد که به طور یقین در این باره نیز رعایت شده اما امیدوارم این رویه در خصوص سایرین نیز همین گونه باشد و اجرایی شود.

 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، چهارشنبه شب در رای خود در خصوص پرونده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان تجدیدنظر و «علی دایی» سرمربی تیم پرسپولیس را تبرئه کرد و این در حالی است که تکلیف «محسن قهرمانی» داور این دیدار همچنان مشخص نیست.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیشتر علی دایی را به دو جلسه محرومیت و پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محروم کرده بود اما امروز در حکم خود تجدیدنظر و سرمربی تیم پرسپولیس را تبرئه کرد. این در حالی است که کمیته انضباطی پیش از کمیته استیناف تنها دایی را پرداخت 7 میلیون تومان جریمه محکوم کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)