پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعضی اوقات از زور خستگی فرصت این را پیدا نمی کنیم تا به خانه برویم و بخواهیم دوباره در تمرینات بعدازظهر شرکت کنیم.

علی علیپور در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم. در حال حاضر شرایط تمام بازیکنان بسیار خوب است و همه با جدیت تلاش می کنند تا تمرینات را به خوبی انجام دهند و با شروع رقابت ها بتوانیم در شرایط ایده آلی قرار بگیریم.

وی درباره تمرینات سنگین تی هومیر خاطرنشان کرد: به جرات می شود گفت تمرینات این مربی بدنساز  بر اساس آخرین متدهای روز دنیا و دارای تنوع زیادی است که در عین حال فشار زیادی به بازیکن می آورد. حتی بعضی اوقات از زور خستگی فرصت این را پیدا نمی کنیم تا به خانه برویم و بخواهیم دوباره در تمرینات بعدازظهر شرکت کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصاحبه ای که از او در یکی از روزنامه ها مبنی بر نداشتن خانه و شرایط بد مالی چاپ شده، بیان داشت: من واقعا نمی دانم چه بگویم. شرایط بدی دارم اما نه آنطور که در رسانه ها نوشته اند. من با یک مشکل مالی روبه رو هستم که با طاهری چند جلسه صحبت کردم و قرار شده به زودی مشکل مالی ام حل شود اما نمی دانم چرا در رسانه ها اینطور به مشکل من دامن زده اند؟

علیپور تصریح کرد: مشکل مالی برای تمام بازیکنان وجود دارد اما برای یکی کمی بیشتر است و برای یکی کمی کمتر اما در روزهای آینده مشکل مالی من هم برطرف خواهد شد و مشکل خاصی از این بابت نخواهد بود.به هر حال باید خانه ای برایم تهیه کنند که امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)