پرسپولیس نیوز : دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای در فوتبال گفت: پیام صادقیان و محسن مسلمان منعی برای حضور در بازی‌های باشگاهی تیم پرسپولیس ندارند و محرومیت آن‌ها صرفا تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم‌های ملی است تا رسیدگی‌های بیشتر در این باره صورت گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیپور درباره محرومیت‌های در نظر گرفته شده برای بعضی بازیکنان و عوامل تیم ملی زیر 22 سال اظهار کرد: محرومیتی که برای عوامل تیم ملی در نظر گرفته شده است قطعی هستند اما در بحث بازیکنان و اختصاصا دو بازیکن نام برده شده در رسانه‌ها یعنی پیام صادقیان و محسن مسلمان، باید بگویم که این بازیکنان منعی برای بازی در تیم پرسپولیس و کلیه رقابت‌های باشگاهی ندارند و فعلا تا اطلاع ثانوی از حضور در تیم‌های ملی منع شده‌اند تا رسیدگی‌های لازم به این موضوع صورت گیرد.

وی تاکید کرد: بدیهی است در این ماجرا که کمیته رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای در فوتبال در حال بررسی بیشتر آن است، نام برخی بازیکنان دیگر هم مطرح شده که تا بررسی‌های قطعی صورت نگیرد، نمی‌توان حکمی را برای آن‌ها صادر کرد.

 

اما دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در موضع‌گیری با بعضی بازیکنان و عوامل تیم ملی زیر 22 سال برخورد اصلاحی خواهیم داشت.

مهدی محمدنبی درباره موضع‌گیری و تصمیم فدراسیون فوتبال نسبت به اشخاصی که در اردوی تیم ملی زیر 22 سال اقدام به قلیان کشیدن کرده بودند، اظهار کرد: بر اساس نظر رییس فدراسیون فوتبال در برخورد با بازیکنانی که رفتاری خارج از عرف انجام داده‌اند، قرار شد جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌هایشان داشته باشیم تا به نوعی برنامه‌ریزی شود که دیگر این اقدام چه در قالب اردوهای باشگاهی و چه اردوهای ملی شاهد این گونه رفتارها نباشیم و اساسا در این بخش برخورد اصلاحی مد نظر ماست که صورت خواهد گرفت.

دبیرکل فدراسیون درباره برخی از عوامل تیم زیر 22 سال هم گفت: همچنین تصمیمی که درباره تعدادی از اعضای کادر تیم زیر 22 سال گرفته شده این است که چون آن‌ها باید اوضاع را مدیریت می‌کردند تا چنین اتفاقی رخ نمی‌داد، بنابراین در حال حاضر بهتر است تیم را در مسابقه‌های عمان همراهی نکنند تا در آینده رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

نبی تاکید کرد: هر دو تصمیم درباره بازیکنان و عوامل تیم کاملا بر اساس نظر رییس فدراسیون فوتبال است و بر مبنای برخورد اصلاحی در نظر گرفته شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)