عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ظرف روز‌های آینده باقی مانده پول برانکو را هم می‌پردازیم تا مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس حل شود.

محمد علیپور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حضورش در تمرین روز گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: روز گذشته با ملوان بازی تدارکاتی داشتیم و رفتم تا از نزدیک بازی را تماشا کنم تا سری هم به تیم زده باشیم. مشکل خاصی وجود نداشت و دوست داشتم از نزدیک این دیدار را تماشا کنم و البته با بازیکنان و کادرفنی هم دیداری داشته باشم.

وی درباره آخرین وضعیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: درباره انتخاب مدیرعامل قرار شد شخصی موجه را انتخاب کنیم که بتواند کار‌ها را انجام دهد.

علیپور در پاسخ به این سوال که آیا خودتان این پیشنهاد را قبول می‌کنید، عنوان کرد: من پیش از این نیز گفتم که مدیرعامل نمی‌شوم و می‌خواهم عضو هیئت مدیره باشگاه بمانم. دوست دارم به این شکل به تیم کمک کنم و کنار پرسپولیس باشم تا هواداران را شاد کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم بچه‌های ما سرحال هستند و نتیجه خوبی مقابل ملوان رقم خورد. امیدوارم در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب شود و بتوانیم باقدرت در فینال آسیا حاضر شویم. ان‌شاءالله با حمایت و زحمات کادرفنی و بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی پا به فینال خواهیم گذاشت و قهرمانی آسیا را در کنار هوادارانمان جشن خواهیم گرفت.

علیپور درباره اینکه ماجرای پرداخت طلب برانکو به کجا رسید، خاطرنشان کرد: یک قسط از مطالبات برانکو باقی مانده و سه روز پیش هم یک مبلغ به او پرداخت شد. ظرف روز‌های آینده باقی مانده این پول را هم می‌پردازیم تا مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس حل شود. سپس سراغ حل بقیه مشکلات می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)