مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه این باشگاه 80 درصد از بازیكنان مورد نیاز خود را جذب كردهاست گفت : فقط در بخش دروازه بانی و خط حمله نیاز به بازیكن داریم .

به گزارش مرجع خبری عباس علیپور گفت : غلامرضا رضایی ، محمد نوری ، فشنگچی ، مازیار زارع و مجید نورمحمدی پنج بازیكن جدید تیم فوتبال پرسپولیس هستند و تمرین های پرسپولیس هم از دیروز آغاز شده است و فردا برای اردو به اردبیل خواهیم رفت .

رئیس روابط عمومی باشگاه پرسولیس با بیان اینكه امكان جذب خلعتبری و سید جلال حسینی برای باشگاه وجود نداشت گفت : دو گزینه دیگر برای پرسپولیس مطرح است كه یكی از آنها كریم انصاری فرد است كه در صورت محقق شندن به سراغ گزینه دیگری خواهیم رفت ودرباره دروازه بانی هم گزینه اصلی ما میثاق معمارزاده است و در صورتی كه امكان توافق با وی نباشد دروازه بان دیگری را استخدام خواهیم كرد .

علیپور افزود : بنا بر نظر علی دایی 80 درصد از بازیكنان مورد نیاز جذب شده اند و فقط یك بازیكن ایرانی مقیم خارج مورد توجه دایی قرار گرفته است كه در اردوی آلمان به ما ملحق می شود و در صورت تایید در تهران با وی قرارداد بسته می شود .


وی گفت : برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به 10 تا 11 میلیارد تومان پول نیاز داریم و نیاز به كمك های دیگری هم داریم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)