پرسپولیس نیوز : حمیدرضا علی‌عسگری هافبک سیاه‌جامگان مشهد که این هفته باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد، در مورد رویارویی با پرسپولیس می‌گوید: «فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. هر دو تیم فوتبال روی زمین و تاکتیکی انجام می‌دهند.

ما در دیدارهای گذشته هم خوب بازی می‌کردیم اما با بدشانسی نتیجه نمی‌گرفتیم. ان‌شاءا… با دست پر از تهران برمی‌گردیم چون ما برای کسب سه امتیاز به ورزشگاه آزادی می‌رویم.»

علی‌عسگری درباره تقابل با تیم سابقش و محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه هم توضیح می‌دهد: «دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده. دوست داشتم دوباره آنها را ببینم اما نبود تماشاگر می‌تواند به نفع تیم ما باشد. من 8 سال در پرسپولیس حضور داشتم. تنها 2 بار مقابل این تیم به میدان رفته‌ام. با این حال بازی جلوی تیم محبوبم برایم سخت است. امیدوارم بتوانم بازی خوبی انجام دهم.»

هافبک سیاه‌جامگان در رابطه با اینکه آیا از برانکو به خاطر اینکه او را نخواست دلخور است یا نه، می‌گوید: «من تا روز آخر نقل ‌و انتقالات برای پرسپولیس صبر کردم. می‌توان گفت کمی دلخور هستم اما امیدوارم بتوانم در سال‌های آینده تصمیمات بهتری بگیرم. من در فهرست مورد نظر برانکو بودم اما به هر حال نشد در پرسپولیس بمانم.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)